וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרר מחץ למוות סבל: "מד"א הגיעו תוך 20 דקות, עד אז מת מפצעיו"

14.8.2017 / 17:50

בעליו של המקרר שנפל ומחץ למוות גבר בן 40 בראשון לציון סיפר שניסה לסייע לו להילחץ ביחד עם שכניו, וטען שהסבל היה בתחילה בין החיים. "שמענו בום גדול וצעקות", סיפרה שכנה. "המראות היו קשים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין שבו נפל המקרר בראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

השכנים שהיו עדים לאירוע שבו נמחץ למוות גבר כבן 40 תחת מקרר שנפל עליו היום (שני) בראשון לציון, סיפרו לוואלה! NEWS על רגעי האימה. "שמענו בום גדול ומיד צעקות, ויצאנו מהר לחדר המדרגות", סיפרה תושבת הבניין שבו נפל המקרר, ברחוב מבצע קדש בעיר. בעל המקרר, בן 65, סיפר שהסבל, שנקרא להוביל את המקרר, עבד אצלו בעבר. לטענתו, הוא היה בין החיים לאחר נפילת המקרר, אך מת מפצעיו עד שאנשי מד"א הגיעו לזירה, כעבור 20 דקות.

עוד סיפר בעל המקרר כי ניסע לסייע לסבל להילחץ, וכי שכנים נוספים ניסו לסייע ולהזעיק עזרה. "המראות היו קשים", סיפרה השכנה. בתו של בעל הדירה, סיפרה שהם חיכו שבועיים להגעתו של הסבל, כדי שייקח את המקרר הישן. "איזה גורל", אמרה.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירת האירוע. פרמדיק מד"א שלומי גרייצר שהגיע לבניין, שבו נפל המקרר בין הקומה הרביעית לשלישית, סיפר כי הגבר היה לכוד מתחת למקרר וסבל מפגיעה קשה בפלג גופו העליון. "ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו", תיאר.

עוד בוואלה! NEWS:
ישיבת נחלים לצד מקיף קלנסווה: אלה התיכונים המצטיינים של השנה
נשיא דרום קוריאה מזהיר: "אסור שתיפתח מלחמה נוספת עם הצפון"
מג"ד טוען שפוטר בגלל שירות המילואים: חייליו הקימו עצומת מחאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully