וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור משמעותי במצבה של שלומית מלכה: התעוררה ומתקשרת עם קרוביה

הדוגמנית והמגישה שאושפזה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב שבתל אביב, התעוררה לאחר שאתמול פונתה בעודה מורדמת ומונשמת. בעלה יהודה לוי: "האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו"

מערכת וואלה!

לאחר שאתמול (ראשון) פונתה הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה לבית החולים איכילוב שבתל אביב במצב קשה, הבוקר חל שיפור משמעותי במצבה. מלכה התעוררה לראשונה מאז הפציעה, ותקשרה עם קרוביה.

ד"ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי עדכן כי "הבוקר הצלחנו להעיר את מלכה והיא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם הצוות הרפואי וסיעודי ועם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל והיא צפויה להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ במהלך היום".

השחקן יהודה לוי, בעלה של מלכה ביקש להודות על התמיכה שהוענקה להם בימים האחרונים. "שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה.", אמר. "האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם".

עוד בוואלה! NEWS:
שבר רגל לפני תאונת שלומית מלכה: "חיכיתי לסיוע - וראיתי אותה נופלת"
הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה קשה בתאונת קורקינט חשמלי בתל אביב
שלומית מלכה החליקה ונפצעה קשה: המשטרה תבדוק רשלנות מצד העירייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בשדרות רוטשילד בתל אביב, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול אושפזה מלכה, בת ה-23, במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בעודה מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. היא פונתה עם חבלת ראש לאחר שהחליקה עם קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בעיר, ככל הנראה בעקבות שלולית מים שנקוו ממטרה שפעלה במקום והרטיבה את שביל האופניים עליו רכבה.

"כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש בת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי", סיפרה אתמול פרמדיקית מד"א יערית אורן. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה והעברנו אותה לבית החולים".

עוד באותו נושא

הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה קשה בתאונת קורקינט חשמלי בתל אביב

לכתבה המלאה
תאונת קורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
שביל הרכיבה הרטוב, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

ברקע התאונה, תושבים בתל אביב הביעו זעם ברשתות החברתיות על התנהלות העירייה: הגולשת דריה קופלר טענה כי העירייה אחראית על הפעלת הממטרות בשעה שחולפים באזור רוכבים ועוברי דרך רבים.

"כבר כמה שבועות טובים שהממטרות על שדרות רוטשילד משקות את שביל האופניים יחד עם הדשא, ובחלקים מסויימים בעיקר את השביל. כמעט כל יום אני עדה לרוכב אופניים או הולך רגל שמחליק ונופל. היום זה נגמר באמבולנס. ברגע שהאמבולנס נסע, אגב, באותה נקודה התרסקה רוכבת נוספת. ולא, הממטרות לא פועלות רק מוקדם בבוקר כשאין אנשים. השעה הייתה 9:15. עיריית תל-אביב-יפו מה יהיה? מחכים לתביעה ייצוגית?".

הגולש טל ברונפר כתב לאחרונה: היי עיריה, מה נסגר עם ההשקיה של הדשא של רוטשילד בשעות הבוקר? זה גם יוצר שלולית על הכביש שמועפות על הולכי הרגל, גם מסכן את רוכבי האופניים על השביל החלק וגם לא חסכוני במיוחד. מה הבעיה לשים טיימר לשתיים בלילה?".

מעיריית תל אביב נמסר אתמול בתגובה: "העירייה מביעה צער על המקרה ותבדוק את נסיבותיו. העירייה משקה מדי יום במועדים קבועים את הדשא בכל חלקי העיר, השדרות והפארקים ובאופן טבעי נגרמת רטיבות גם על השביל. יש לציין כי שדרות רוטשילד, בהיותן בלב העיר, משמשות את הרוכבים לאורך כל שעות היממה ושלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה". גורמים בעירייה ציינו כי מלכה לא חבשה קסדה בעת התאונה.

עדכון ראשון: 08:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully