וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אמריקני הצדיע במועל יד בדרזדן - והוכה בידי עובר אורח

האמריקני, שהיה שיכור, נעצר אחרי שעבר על חוקי המדינה האוסרים להציג סמלים נאציים. הוא נפצע קל ממכות מעובר אורח, שברח מהמקום וטרם נתפס. החודש נעצרו שני תיירים מסין לאחר שהצטלמו מצדיעים במועל יד מול הרייכסטאג

הפגנות אנטי אסלאמיות, דרזדן בגרמניה. רויטרס
הפגנה של הימין הקיצוני בדרזדן/רויטרס

תייר אמריקני הוכה בידי עובר אורח בעיר דרזדן אחרי שהצדיע כמה פעמים במועל יד - כך מסרה אתמול (ראשון) המשטרה בעיר שבמזרח גרמניה. התייר, בן 41, ששמו ומקום מגוריו בארצות הברית לא פורסמו מסיבות אישיות, סובל מפציעות קלות בעקבות התקיפה שאירעה ביום שבת.

לפי המשטרה, רמת האלכוהול בדמו של התייר האמריקני, שנחקר בחשד שעבר על החוק נגד הצגת סמלים או סיסמאות של הנאצים, הייתה גבוה מאוד. התוקף שלו נמלט מהזירה, והמשטרה מחפשת אחריו. התקרית אירעה ברובע שנחשב למקום מפגש פופולרי של סטודנטים בעיר, שהייתה אחת הזירות המרכזיות במלחמת העולם השנייה כשספגה הפצצצות כבדות מצד בעלות הברית.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד דרמטי מהנגב: זאבים רודפים אחרי עדר חמורי בר
ראש ה-CIA מזהיר: "צפון קוריאה מתקדמת בקצב מבהיל מאי-פעם"
הורים לילדים אוטיסטים נגד משרד החינוך: "מחסור במסגרות לשנה הבאה"

זאת הפעם השנייה החודש שבה תיירים בגרמניה נקלעים לתסבוכת משפטים בשל הצדעה במועל יד, אחד מסימני ההיכר של המשטר הנאצי. בתחילת החודש, נעצרו שני תיירים סינים שצילמו את עצמם מצדיעים במועל יד בקדמת הפרלמנט בברלין. הם נקנסו בכ-500 אירו כל אחד והורשו לעזוב את המדינה.

על אף שהרשעות בעבירות אלו מסתיימות לרוב בקנסות, שימוש בסמלים נאציים - שנאסר בתום מלחמת העולם השנייה - יכול להוביל לעונש של עד שלוש שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully