וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון רודף אסון: בת דודתן של האחיות שנהרגו נדרסה למוות בתאונה

13.8.2017 / 20:15

בני משפחתן של אמאני ונור חטיב, שתי הנערות שנהרגו בתאונת דרכים ביפיע, נאלצו להתמודד לפני כשלושה חודשים עם מות בת דודתן נדא איבדאח שמתה בתאונת "פגע וברח". דודן של האחיות: מקווים שההורים יצליחו להתמודד

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו:ניר חן

תושבי נצרת היו שרויים היום (ראשון) באבל כבד בעקבות מותן הלילה של אמאני ונור חטיב, שתי אחיות בנות 16 ו-18 מנצרת, שנהרגו בתאונת דרכים בכביש הראשי בכפר יפיע הסמוך. הנהגת, נור בת ה-18, נפצעה קשה ופונתה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם נקבע מותה. אחותה הצעירה אמאני סבלה מפגיעה רב מערכתית ופונתה לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותה.

מותן של שתי האחיות התרחש כשלושה חודשים לאחר שבני משפחת חטיב נאלצו להתמודד עם אסון אחר. נדא איבדאח, בת ה-16, נהרגה בתאונת "פגע וברח" ברחוב אבן גבירול בחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף סמוך לזירת התאונה מצא את הנערה כשהיא במצב אנוש ברחוב, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש. מאוחר יותר מתה מפצעיה בבית החולים. כחצי יממה לאחר התאונה, המשטרה הודיעה כי עצרה תושב חיפה כבן 65 בחשד לדריסתה של נדא והפקרתה. בוחני המשטרה הצליחו לאתר גם את כלי הרכב שעל פי החשד פגע בנערה.

עוד בוואלה! NEWS:
"נתניהו מתיר את דם העיתונאים": ח"כים מזהירים מהסתה נגד התקשורת
נסראללה: סגירת מכל האמוניה - הוכחה שישראל מכבדת את כוחנו
בנט גינה את עצרת הימין הקיצוני בארה"ב: "להוקיע את האנטישמיות"

שתי האחיות מנצרת שנהרגו בהתהפכות רכב בצפון 13.8.17. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
אמאני ונור חטיב שנהרגו בתאונה ביפיע/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

"זה אסון כבד מאוד", אמר חליל חטיב, דודן של אמאני ונור. לדבריו, בסביבתם של בני המשפחה מנסים להתמודד מותן של הנערות, לאחר המקרה הקשה של קרובת משפחתן. "הלוואי ואלוהים יסייע לאמן ואביהן של הבנות. צריך לזכור שלאב ולאם תמיד קשה יותר מכפי שקשה לשאר באירועים כאלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה בתאונת פגע וברח. נדא איבדאח/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאונה בה נהרגו שתי האחיות התרחשה בכביש הראשי בכפר יפיע. נור, שלמדה לאחרונה לנהוג, לקחה את מכונית אמה מבלי ידיעתה, וללא רישיון נהיגה. בשלב מסוים השתיים איבדו שליטה על הרכב והוא הידרדר לתהום בגובה של עשרה מטרים. חוקרי תאונות דרכים פעלו בזירת התאונה באיסוף ממצאים ובבדיקת הנסיבות לתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully