וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר רגל לפני תאונת שלומית מלכה: "חיכיתי לסיוע – וראיתי אותה נופלת"

13.8.2017 / 18:30

הדרך שנרטבה מהשקיית הצמחייה בתל אביב לא היוותה סכנה רק לדוגמנית שנפצעה קשות – אלא לעוד רוכבים רבים שנפלו במקום היום. אחד מהם הוא גיא, שהחליק רגעים לפני מלכה ושבר את הפיקה. "ראיתי אותה נפגעת בראש ורציתי לעזור אבל לא יכולתי. זה היה אבסורד"

מערכת וואלה!

מסלול האופניים שנמלא מים לאחר השקיית המדשאה סביבה בתל אביב, לא היווה הבוקר (ראשון) סכנה רק לדוגמנית שלומית מלכה שנפצעה קשות – אלא למרבית רוכבי הכלים הדו-גלגליים שנסעו בשדרות רוטשילד. דקות אחדות לפני ההחלקה, היה זה גיא שליידר, בן 27, שהחליק באותו המקום בדיוק על המים ושבר את ברכו במסלול שהוא נוסע בו בכל בוקר לעבודה. הוא אושפז בבית החולים איכילוב, מיד לאחר שחזה בעצמו באישה הצעירה מחליקה מיד אחריו – ונחבטת בראשה.

"משום מקום אני מוצא את עצמי מרוסק על הרצפה", שחזר שליידר בשיחה עם וואלה! NEWS. "בהתחלה לא הבנתי ששברתי משהו, אבל כשניסיתי להתקדם, הבנתי שאני לא יכול ללכת. בדיעבד הבנתי שהחלקתי בגלל השביל הרטוב. לקחתי את הטלפון שלי להתקשר לאשתי, ולפתע ראיתי אישה צעירה מחליקה עם הקורקינט שלה. ראיתי את פגיעת הראש שלה, רציתי לקום לעזור לה אבל לא יכולתי. זה היה פשוט אבסורד, בזמן שאני המתנתי שמישהו יבוא לעזור לי, אני רואה עוד מישהי מחליקה ונפצעת. רק מאוחר יותר הבנתי שזאת הייתה שלומית מלכה." סיפר.

עוד בוואלה! NEWS:
שלומית מלכה החליקה ונפצעה קשה: המשטרה תבדוק רשלנות מצד העירייה
הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה קשה בתאונת קורקינט חשמלי בתל אביב
שתי אחיות בנות 16 ו-18 מנצרת נהרגו בהתהפכות רכב בצפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מוצאתי את עצמי מרוסק על הרצפה". שליידר בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא פונה לביה"ח איכילוב, שם קבעו הרופאים כי שבר את הפיקה בברך, ויהיה עליהם יהיה לגבס את כל הרגל שלו. "מים ובוץ הצטברו שם והפכו למשהו שמנוני. כולנו החלקנו באותה נקודה, אני ועוד שניים. אני לקראת ניתוח מאוד קשה, שמו לי גבס על כל הרגל, עכשיו מחכים שתרד הנפיחות בברך כדי שיעשו ניתוח לאחות את זה ואחרי זה במשך שלושה חודשים פיזיותרפיה וטיפולים לשיקום", הסביר. "אני בהלם. זה לא נעים. אני נוסע שם כל יום, לא ציפיתי שדבר כזה חמור יכול לקרות".

את הטענות שלו, הוא מפנה בעיקר לעיריית תל אביב. "נראה לי שהעירייה צריכה לעשות הסקת מסקנות לגבי כמה זה מסוכן. אני מקווה שיטפלו בזה, ששביל אופניים שמיועד לנסיעה יהיה בטיחותי ושלא יקרו תאונות כאלה. זו לא תאונה אחת שקרתה היום, התרסקו בשביל הזה לפחות שלושה אנשים, וזה אנשים שנוסעים שם כל יום, זה לא מקרי", אמר. "אני חושב שהפציעה של שלומית העלתה את המודעות עכשיו, ואין ספק שעצוב שדבר כזה צריך לקרות, שמישהי כמוהה צריכה ליפול כדי שעכשיו יטפלו בזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שילוט בו כתוב "סכנת החלקה" בתאונת הקורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
המדרכה השדרות רוטשליד בתל אביב שבה נפגעו רוכבי האופניים, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ציפיתי שדבר כזה חמור יכול לקרות". השבר בעצם הפיקה של שליידר/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully