וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בדנמרק: עיתונאית נכנסה לצוללת - ומאז נעלמו עקבותיה

הרשויות בקופנהגן מחפשות אחר קים וול, אזרחית שבדיה שנראתה לאחרונה בצוללת "נאוטילוס" של היזם פטר מדסן, שעות לפני טביעתה בסוף השבוע. מדסן נעצר בחשד לגרימת מותה ברשלנות ומעצרו הוארך, אף שטרם התברר מה עלה בגורלה

חיפושים אחר העיתונאית קים וול שנעדרת מאז טביעת הצוללת "נאוטילוס" בדנמרק. רויטרס, רויטרס
מסוק מחפש אחר וול, סמוך לקופנהגן/רויטרס, רויטרס

הרשויות בדנמרק מחפשות אחר קים וול, עיתונאית שבדית שנעדרת לאחר שנראתה לאחרונה על סיפון צוללת פרטית שטבעה ביום שישי. בעלי הצוללת, היזם פטר מדסן, חולץ מהצוללת ונעצר בחשד בגרימת מוות ברשלנות. מעצרו הוארך אתמול (שבת) ב-24 ימים.

המשטרה בקופנהגן אמרה כי היא נערכת לחפש בצוללת "נאוטילוס", שנמשתה אתמול מקרקעית מפרץ קוגה מדרום לבירת דנמרק, בעומק שבעה מטרים, לאחר שתנקז ממנה מים. השוטרים מחפשים אחר עדי ראיה או עדויות מצולמות לאירועים. במשטרה לא הסבירו מדוע האישומים הוגשו לפני שנמצאה גופה.

הצוללת "נאוטליוס" נמשית מהמים סמוך לקופנהגן. רויטרס, רויטרס
הצוללת "נאוטילוס" לאחר שנמשתה מהמים/רויטרס, רויטרס

מדסן, יזם בן 46, מכחיש את המיוחס לו, וטוען כי וול, בת 30, ירדה מהצוללת בקופנהגן עוד לפני הטביעה. החשד להיעלמה עלה לאחר שבן זוגה הודיע ביום שישי בבוקר שלא חזרה מהצוללת, שם שהתה במסגרת כתבה שהכינה על מדסן. בני משפחתו מסרו: "נדהמנו לשמוע שקים נעדרת. אנחנו מאמינים ובאמת מקווים שהיא תימצא בריאה ושלמה". וול כותבת עבור שורה של כלי תקשורת ובהם ניו יורק טיימס, גרדיאן ומגזין "וייס".

כשהגיע לחוף, מסר מדסן: "אני בסדר, אבל עצוב בגלל טביעת הנאוטילוס. היינו בהפלגת מבחן, תיקנו מספר דברים בצוללת. אירעה תקלה במכל האיזון שלא הייתה רצינית בתחילה, עד שניסיתי לתקן אותה והיא החמירה. כעבור 30 שניות הצוללת טבעה. לא יכולתי לסגור את הפתח, אבל אם הייתי מצליח הייתי טובע יחד איתה".

הנאוטילוס נבנתה לפני כתשע שנים במימון המונים. אורכה עומד על כ-18 מטרים, ובעת הרכבתה היא נחשבה לצוללת הפרטית הגדולה בעולם. היא הייתה מסוגלת לשאת עד שמונה נוסעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פטר מדסן, בעלי הצוללת הפרטית "נאוטילוס" שטבעה בדנמרק. רויטרס, רויטרס
מכחיש את המיוחס לו. מדסן לאחר חילוצו/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully