וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנחן רחיפה בן 64 מהדרום נהרג בהתרסקות בשטח פתוח בגליל התחתון

12.8.2017 / 17:57

תושב הדרום יצא לדאייה עם צנחנים נוספים, שלא הצליחו ליצור עמו קשר לאחר שנחתו. כעבור כמה שעות, דיווח אחד מהם על חשש כי אותו צנחן נעדר, כשבמקביל דווח למשטרה על גופה שאותרה ליד שדמות דבורה. מדובר בהרוג השלישי ב-6 השנים האחרונות בהתרסקות למרגלות התבור

צילום: מד"א
צנחן רחיפה בן 65 נהרג בהתרסקות בגליל התחתון. מד"א
זירת ההתרסקות, היום/מד"א

תושב הדרום כבן 64 נהרג היום (שבת) כשהתרסק עם צנחן רחיפה בשטח פתוח, ליד שדמות דבורה בגליל התחתון, לאחר שיצא לדאייה מפסגת הר תבור בשעות הצהריים.

פרטים ראשונים על נסיבות האירוע, מעלים כי ההרוג יצא לצניחה עם מספר צנחנים נוספים, בסביבות השעה 13:00, ולאחר שהיתר נחתו, החלו ניסיונות לאתר אותו. כעבור כמה שעות, לקראת השעה 16:00, אחד מהם דיווח למשטרה כי הוא חושש שאחד הצנחנים נעדר. במקביל, דווח למשטרה גם על אדם שמוטל ללא רוח חיים ליד שדמות דבורה.

עוד בוואלה! NEWS
"אין לנו עמונה": מפוני ההתנחלות עדיין מחכים להבטחת נתניהו
בנו של הרודן שרצח אלפים ואירח את מחבלי אנטבה מגן על אביו - ומתנצל בשמו
דיווח: ישראל התבקשה לעכב את החזרת צוות השגרירות לעמאן

צנחן רחיפה בן 65 נהרג בהתרסקות בגליל התחתון. מד"א
זירת ההתרסקות, היום/מד"א

פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע הוזעקו למקום, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

יוסי חלבי, פרמדיק מגן דוד אדום, שהגיע לזירה, סיפר כי "בשטח פתוח אותר מצנח הרחיפה ובסמוך אליו ישב גבר כבן 65, מחוסר הכרה. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

הר תבור. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
אתר מועדף על צנחני רחיפה. הר תבור/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

פסגת הר תבור היא אתר מועדף על צנחני רחיפה, שיוצאים ממנו לעבר נופיו של עמק יזרעאל. ואולם, תאונות מסוג זה אירעו כמה פעמים בעבר, לאחרונה ביוני 2012, אז נהרג יורם אגמון, צנחן רחיפה בן 50 מעפולה, כאשר נקלע לסחרור ואיבד את השליטה על המצנח למרגלות הר תבור, באזור סלעי ליד היישוב שיבלי.

בנובמבר 2011 נהרג במקום בנסיבות דומות דני רובי, בן 38 מטבריה. מפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ, נפצע קשה גם הוא בתאונת צניחה באזור בשנת 1999, פגיעה שלאחריה אושפז בבית החולים העמק בעפולה לתקופה ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully