וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בירושלים ושיפור במצבו של הטייס שהתרסק | כותרות השבת

מחבלת דקרה מאבטח בסמוך לשער שכם בעיר העתיקה, טראמפ משגר לישראל משלחת להתנעת המו"מ והמתיחות בין ארצות הברית לצפון קוריאה מחריפה. כל כותרות השבת

פיגוע דקירה סמוך לשער שכם: מאבטח נפצע קל; המחבלת נוטרלה

מחבלת דקרה היום (שבת) מאבטח בן 31, ששהה סמוך לשער שכם שבעיר העתיקה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי למאבטח, ופינה אותו לבית החולים הדסה-הר הצופים בעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי המחבלת הגיעה סמוך לשעה 12:00 לרחוב סולטן סולימאן עם סכין בידה. בשלב מסוים היא התקרבה למאבטח שעמד בפינת דרך בר-לב ליד תחנת הרכבת הקלה, ודקרה אותו בכתפו ובידו.

כוחות משטרה ומג"ב שהבחינו בהתרחשות הגיבו מיידית והתקרבו לזירת האירוע. הכוחות עצרו את המחבלת והיא הועברה לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

סיבוב נוסף: טראמפ משגר לישראל משלחת להתנעת שיחות השלום

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ישלח בקרוב את יועצו ג'ארד קושנר, שליחו למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט וסגנית היועץ לביטחון לאומי דינה פאוול להמשיך במאמצי השלום באזור – כך מסר היום בכיר בבית הלבן. קושנר וגרינבלט ביקרו במזרח התיכון בחודשיים האחרונים.

בהודעה נמסר כי טראמפ מחויב להשגת הסכם שלום בין ישראל והפלסטינים, וכי הוא מאמין בהשגת יציבות ורגיעה בירושלים לאחר משבר הר הבית. בהודעה הודגש כי בעוד שיחות השלום משחקות תפקיד מרכזי בביקור, "הנשיא מאשר כי ניתן יהיה לדון בשלום בין ישראל והפלסטינים רק באופן ישיר, וכי ארצות הברית תמשיך לעבוד בצמוד לצדדים כדי להתקדם לקראת מטרה זו".

הטייס שנפצע קשה בהתרסקות המסוק שב להכרה – ונושם בכוחות עצמו

שיפור במצבו של הטייס שנפצע קשה בתאונת מסוק האפאצ'י השבוע בבסיס רמון שבנגב. מבית החולים סורוקה שבבאר שבע נמסר כי "מצבו השתפר, הוא שב להכרה ונושם בכוחות עצמו". ד"ר מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, עדכן כי הפצוע הגיע לבית החולים עם פציעה רב-איברית קשה, ועבר ניתוח שלאחריו אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. בתאונה נהרג הטייס רב-סרן דודי זהר מחיפה.

הוריו של הטייס ביקשו להודות לצוות על "עבודה אנושית ומקצועית יוצאת מגדר הרגיל". כמו כן, הוסיפו כי "ללא ספק נזדקק לעזרה ולתמיכה גם בהמשך, במרתון שצפוי לנו בהמשך הדרך".

דיווח: ישראל התבקשה לעכב את החזרת צוות השגרירות לעמאן

גורם בכיר בממשלת ירדן אמר כי ישראל התבקשה בימים האחרונים לעכב את השבת צוות השגרירות לעמאן. הבקשה הועברה לישראל על רקע המתיחות שנוצרה בין שתי המדינות בעקבות תקרית הירי במתחם השגרירות הישראלית בעיר בחודש שעבר.

לטענת הגורם, ירדן מעוניינת לוודא שישראל נוקטת צעדים משפטיים נגד המאבטח בשגרירות זיו מויאל, שירה למוות בשני אזרחים ירדנים. הגורם מתח ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשה וטען כי היא "מזיקה ליחסים בין המדינות ולהכרה האזורית שישראל מעוניינת בה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נשיא סין שוחח עם טראמפ על המתיחות עם צפון קוריאה: "חייבים לנקוט איפוק"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שוחח הלילה עם מקבילו הסיני שי גי'נפינג בטלפון בעקבות ההסלמה במתיחות בחצי האי הקוריאני. במהלך השיחה – עליה דיווחה הטלוויזיה הממשלתית בסין – השניים הסכימו כי האינטרס המשותף של סין ושל ארצות הברית הוא לוודא שקוריאה הצפונית לא תתחמש בנשק גריעיני, וכן להגן השלום והיציבות באזור.

"הצד הרלוונטי חייב לנקוט איפוק ולהימנע ממילים או מפעולות שהמגבירים את המתח", צוטט הנשיא הסיני בדיווח. בנוסף צוין כי השניים הסכימו כי החלטת מועצת הביטחון של האו"ם לאמץ סנקציות נוספות נגד קוריאה הצפונית היא צעד חשוב לקראת השגת שלום ויציבות בחצי האי.

צנחן רחיפה בן 65 נהרג בהתרסקות בשטח פתוח בגליל התחתון

תושב הדרום כבן 65 נהרג היום כשהתרסק עם צנחן רחיפה בשטח פתוח, ליד שדמות דבורה בגליל התחתון, לאחר שיצא לדאייה מפסגת הר תבור בשעות הבוקר.

פרטים ראשונים על נסיבות האירוע, מעלים כי ההרוג יצא לצניחה עם מספר צנחנים נוספים, ובשלב מסוים התפצל מהם. רק כעבור כמה שעות אחד מהם דיווח למשטרה כי הוא חושש שאחד הצנחנים נעדר. במקביל, דווח למשטרה גם על אדם שמוטל ללא רוח חיים ליד שדמות דבורה.

קוריאה הצפונית נערכת לעימות עם ארה"ב: "3.5 מיליון אזרחים התנדבו לשרת בצבא"

כשלושה מיליון וחצי תושבים בצפון קוריאה הודיעו על רצונם להתנדב לשורות הצבא במדינה - כך דיווח היום העיתון הרשמי במדינה "רודונג סינמון". בין המתנדבים, עובדים וחברי מפלגה שהודיעו כי יצטרפו לשורות הצבא כדי להילחם נגד הסנקציות החדשות שהטילה מועצת הביטחון של האו"ם נגד המדינה.

מוקדם יותר השבוע פרסמה סוכנות הידיעות הרשמית במדינה הודעת גינוי נגד אותן הסנקציות, על רקע ההסלמה בין קוריאה הצפונית לארצות הברית. לפני כשלושה ימים התקיימה הפגנת המונים בפיונגיאנג להבעת תמיכה בממשל, בדומה למפגני כוח קודמים שהתקיימו במדינה בעבר.

אליפות העולם באתלטיקה: בולט וג'מייקה העפילו לגמר השליחים

יוסאין בולט ונבחרת השליחים של ג'מייקה עלו הבוקר לגמר ב-4X100 מטר שייערך הלילה בשעה 23:50 באליפות העולם באתלטיקה בלונדון.

אחרי שהפסיד במירוץ היחידים האחרון בקריירה שלו, כאשר סיים רק שלישי בגמר ה-100 מטר, יוסאין בולט ונבחרת השליחים של ג'מייקה לא התקשו להעפיל לגמר. הפנומן יקווה לסיים את התחרות, והקריירה, עם טעם טוב בפה ומדליית זהב - וכדי להשיג אותו הוא וחבריו יצטרכו לגבור על ג'סטין גטלין, שזכה בזהב ב-100 מטר, ועל חבריו האמריקאים שקבעו את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully