וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 20 פונה לבית החולים במצב קשה לאחר שהתמוטט בחוף הבונים

שלומי גבאי

12.8.2017 / 13:20

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לשמורה לאחר שהצעיר איבד את הכרתו, ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה. ההערכה כי הצעיר קרס בעקבות מכת חום

חוף הבונים. עומר זיו, מערכת וואלה! NEWS
צעיר בן 20 התמוטט בחוף הבונים/מערכת וואלה! NEWS, עומר זיו

צעיר בן 20 התמוטט היום (שבת) במהלך בילוי בחוף הבונים, דרומית לעתלית. צוות מד"א שהוזעק למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קשה.

סמוך לשעה 10:30 התקבל הדיווח במוקד החירום על כך שהצעיר אותר ללא הכרה בשמורת החוף. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום, החלו בניסיונות לייצב את מצבו, ולאחר מכן נערכו לפנותו לבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה ההערכה כי הצעיר סבל ממכת חום – שגרמה לאובדן הכרה פתאומית ולהתמוטטותו.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיא סין שוחח עם טראמפ על המתיחות עם צפון קוריאה: "חייבים לנקוט איפוק"
הנחיות חירום באי הנתון לאיום צפון קוריאה: "אל תביטו לכדור האש"
נתניהו לא הראשון: ראשי הממשלה שהסתבכו בפרשות שחיתות

בן 23 טבע למוות בחוף שדות יד ליד קיסריה, 09 יולי 2016. מד"א
ההערכה: הצעיר נפגע ממכת חום/מד"א

"בכניסה לחוף חברנו עם רכב שטח של הפיקוח המקומי שהוביל אותנו לצעיר כבן 20", סיפר מתן אבוקסיס, חובש מד"א שהגיע למקום. "הוא היה עם תסמיני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה".

לפני שלושה ימים נקבע מותה של חיילת בת 20 שפונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע אחרי שהשתתפה במסיבת טבע בנגב בעקבות מכת חום. מבית החולים נמסר כי בדמה לא נמצאה עדות לשימוש בסמים או באלכוהול וכי היא סבלה מנזק מוחי חמור ובלתי הפיך כתוצאה ממכת החום וההחייאה הממושכת שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully