וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"ץ דחה את העתירה: ההפגנה השבועית מול בית היועמ"ש תתקיים

11.8.2017 / 20:55

בג"ץ דחה עתירה שהגיש חבר מועצת העיר נגד קיום ההפגנה מחר בכיכר גורן, הסמוכה לביתו של אביחי מנדלבליט. אולם, בית המשפט קבע כי יש מקום לקיים דיון לגבי המשך עריכת ההפגנות בשבועות הבאים במקום

צילום: יותם רונן, עריכה: ורד לידני

בג"ץ דחה היום (שישי) עתירה שהגיש חבר מועצת העיר פתח תקווה נגד הפגנת מחאה ברחוב בעיר שבו מתגורר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הצפויה להיערך במוצאי השבת. זאת, כחלק מההפגנות השבועיות הנערכות מזה כתשעה חודשים בסמוך לביתו של מנדלבליט בקריאה שיזרז את חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1000 ו-2000 שבהם הוא חשוד.

בית המשפט קבע כי העתירה תידחה לגבי ההפגנה מחר, המתקיימת במתכונת זו תקופה ארוכה ולדברי המשטרה פועלת בהתאם להוראות בית המשפט בעניין. אולם, בפסיקתו הביע בית המשפט נכונות לבחון מחדש את העתירה, על פי הנסיבות. דיון בהמשך ההפגנות צפוי להתקיים במהלך השבוע הקרוב. עוד נמסר כי "בהינתן כל אלה, והיות שהבקשה הוגשה ביום שישי לקראת השעה 12:00 כדי למנוע הפגנה מחר – סד הזמנים לא מאפשר בירור העניין כנדרש".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: בן 40 ביצע מעשים מגונים בבת 60 בבית החולים רמב"ם
מת ניצול השואה מחיפה שהחזיק בתואר האיש מבוגר בעולם
ספינת סיוע למהגרים חילצה כלי שיט של ארגון נגד הגירה

הפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
ההפגנה בפתח תקווה, במוצאי שבת שעברה/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
הפגנת נגד להפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה שאורגנה על ידי אנשי ליכוד, 5 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו
הפגנת הנגד של הליכוד, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

במוצאי שבת האחרונה הגיעו כ-2,000 בני אדם לכיכר גורן בפתח תקווה ימים ספורים לאחר שנחשף כי נתניהו חשוד בעבירות של שוחד והפרת אמונים. המפגינים קראו "שוחד, שוחד" ודרשו כי מנדלבליט יאיץ את התקדמות החקירה במטרה להגיש כתב אישום נגד נתניהו. הפגנות דומות התקיימו ב-15 מוקדים נוספים ברחבי הארץ. מול המפגינים בפתח תקווה התייצבו כמה מאות חברי מפלגת הליכוד שקיימו הפגנה נגדית והאשימו את המוחים ב"ניסיון הפיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully