וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של יאיר נתניהו לארגון "מולד": העתקתם ממני את כתב התביעה

במכתב ששיגר עו"ד יוסי כהן לעורכי הדין שהגישו את תביעת הדיבה נגד בנו של ראש הממשלה, טען כי העתיקו קטעים מתביעת הדיבה שהגישו בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה. "ביצעתם 'העתק-הדבק', ממש אחד לאחד", ציין כהן

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עמוד הפייסבוק של פרוייקט שישים ואחת, עריכה: ורד לידני

עורך הדין יוסי כהן המייצג את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיגר לאחרונה מכתב לעורכי הדין של ארגון "מולד", שבו טען כי כתב התביעה שהגישו נגד מרשו לפני יומיים הועתק מכתב התביעה שהגישו בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה. במכתב שעליו חתום עו"ד אוהד מחרז בשם כהן, נכתב כי "עיון בכתב התביעה, אף לעין חיצונית למשרדנו, מעלה מיד שביצעתם 'העתק-הדבק', אחד לאחד ממש, של חלקים ניכרים מכתב התביעה שהגיש עו"ד כהן בשם ראש ממשלת ישראל ורעייתו נגד מר יגאל סרנה".

במכתב שהועבר לידי עורכי הדין יובל יועז ודורון ברקת המייצגים את ארגון "מולד", הציג כהן שתי דוגמאות משני כתבי התביעה. הוא טען כי השניים הפרו זכויות יוצרים של "היצירה הספרותית המוגנת שכתב עו"ד כהן, עליה עמל ימים כלילות וגייס את מיטב יכולותיו".

עוד בוואלה! NEWS:
"המודיעין בטורקיה ניסה לגייס אותי כמרגלת נגד ישראל"
ארה"ב: חנקה למוות את בת דודתה בארגז בובות - ותוצא להורג
צעירים הציעו סמים לשוטרים שנפשו באילת - ונעצרו בתום העסקה

ND - מכון מולד הגיש כתב תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה. מערכת וואלה! NEWS
האשים את הארגון כי הוא "אנטי ציוני ורדיקלי". יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

זאת ועוד, נטען במכתב כי עורכי הדין יועז וברקת "לא ביקשו את רשותו של כהן טרם ביצוע העוולה". כהן הוסיף כי "אין בי ספק, ולו הקל שבקלים, שהנכם הראשונים להבין שאין צורך להכביר במילים בעניין ה'העתק והדבק' שביצעתם".

כהן טען עוד כי מדובר בעבירה על כללי האתיקה ואיים בפנייה לערכאות משפטיות. עו"ד אלעד מן המייצג את עו"ד יובל יועז ודורון ברקת מסר כי "המכתב מטעמו של עו"ד כהן נמסר לנו לפני זמן קצר. עולה ממנו כי טענות עו"ד כהן מופנות כלפי עורכי הדין בלבד ולא נגד מולד. אנו בוחנים את הפנייה ונשיב בהתאם".

הארגון הגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה בשל דברים שכתב בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק האישי שלו נגדו. בין היתר האשים נתניהו את "מולד" בהיותו ארגון "אנטי ציוני ורדיקלי, שממומן בידי הקרן להשמדת ישראל".

עוד באותו נושא

לאחר שתקף את ארגון מולד - יאיר נתניהו נתבע בכ-140 אלף שקלים

לכתבה המלאה
יוסי כהן עורך הדין של שרה נתניהו בבית הדין הארצי לעבודה, ירושלים. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
איים בפנייה לערכאות משפטיות. עו"ד יוסי כהן/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully