וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיקם נורקין מונה למפקד חיל האוויר; איזנקוט: "מהלך טבעי"

10.8.2017 / 21:25

נורקין מונה בטקס בלשכת הרמטכ"ל בקריה שבתל אביב, בו לקח חלק גם שר הביטחון אביגדור ליברמן. השניים אף הודו למפקד החיל היוצא, אמיר אשל, המסיים את שירותו בצה"ל לאחר כ-40 שנה

אלוף עמיקם נורקין מפקד חיל האוויר הנכס. דו"צ, מערכת וואלה! NEWS
האלוף נורקין והרמטכ"ל איזנקוט, היום/מערכת וואלה! NEWS, דו"צ

האלוף עמיקם נורקין מונה היום (חמישי) למפקד חיל האוויר בטקס שנערך בלשכת הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, בקריה. נורקין, שכיהן כראש אגף התכנון בצה"ל יחליף את אלוף אמיר אשל, שכיהן בתפקיד במהלך חמש השנים האחרונות וישתחרר מצה"ל לאחר כ-40 שנות שירות.

"חיל האוויר קולט יכולות רבות שירחיבו את מוטת אחריותו", אמר נורקין עם מינויו. "הוא יעמיק את השותפות עם זרועות הצבא ואגפיו - הן בבניין הכוח והן בהפעלת הכוח. חיל האוויר של השנים הקרובות הוא חיל של אנשים איכותיים ומסורים – הגאים בתרומתם לביטחון ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
"המודיעין בטורקיה ניסה לגייס אותי כמרגלת נגד ישראל"
בצל איומי צפון קוריאה: יפן פרסה מערכת הגנה מפני טילים בטוקיו
הנחיה חדשה: לקויי למידה לא ייבחנו על פחות חומר בבגרויות

אלוף עמיקם נורקין מפקד חיל האוויר הנכס. דו"צ, מערכת וואלה! NEWS
מפקד חיל האוויר היוצא אמיר אשל עם האלוף נורקין, היום/מערכת וואלה! NEWS, דו"צ

הרמטכ"ל גדי איזנקוט בירך את נורקין לרגל כניסתו לתפקיד והודה לאשל על שירותו הארוך בצה"ל. "אמיר השפיע על חיל האוויר והייתי אומר שהשפיע על המטה הכללי וצה"ל בעמדותיו האמיצות והיצירתיות, באופן שבו הוצגו הדברים בדיונים ובעיקר במעשים", אמר רא"ל איזנקוט.

אחר כך, פנה הרמטכ"ל לאלוף נורקין ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש: "עשית את כל התפקידים המרכזיים שחיל האוויר ידע להציע למפקדים המצטיינים שלו. המינוי הזה נראה לי המהלך הטבעי אחרי הצטיינות לאורך כל שנות השירות".

לדברים הצטרף גם שר הביטחון אביגדור ליברמן שציין כי האלוף אשל תרם תרומה משמעותית לביטחון ישראל. "השנים שלך כמפקד חיל האוויר היו משמעותיות מאוד ופוריות מאוד בתקופה מורכבת מאוד. נורקין, אתה נכנס לתפקיד ומיד מתחיל להתמודד עם הרבה אתגרים. אתה תצטרך להמשיך להפוך את הזרוע הארוכה לזרוע הרבה יותר ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully