וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: בן שש מת לאחר שננעל בתא מטען ברכב במשך שעות

10.8.2017 / 19:03

הוריו של הילד מאזור הפזורה הבדואית בשגב שלום מצאו אותו לאחר שננעל בזמן שיצאו לקניות. צוות מד"א פינה את הילד לבית החולים אולם שם נקבע מותו

שוטרי השיטור הקהילתי של משטרת ישראל איתרו בפזורת שגב שלום את הרכב ממנו חולץ הילד כבן 5 ופונה במצב אנוש לבית החולים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הרכב בו אותר הילד. שגב שלום, הערב/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בבית החולים סורוקה נקבע היום (רביעי) מותו של ילד בן שש, לאחר שננעל בתא המטען של רכב באזור הפזורה הבדואית בשגב שלום. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי ראשוני לילד ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך ביצוע פעולות להחייאתו. בבית החולים הוסיפו הרופאים להילחם על חייו של הילד, אולם מצבו הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותו.

מבדיקה ראשונית עולה כי בשעה 13:00, הילד נכנס לתא המטען של המכונית כשהגיע עם משפחתו לערוך קניות בסופרמרקט. הוריו לא הבחינו שנכנס לתא המטען ונעל עצמו שם.

בשעה 18:30 ההורים מצאו את בנם, ופינו אותו לצומת נבטים, שם פגשו בחובשים ובפרמדיקים של מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני. כמה שעות לאחר מכן איתרה המשטרה את הרכב שבו ננעל הילד באזור שגב שלום, ופתחה בחקירת נסיבות המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
חמישה חודשים אחרי: מדיניות אי-הפללת משתמשי קנאביס תקועה
ריבלין במרכז הגאה בת"א: "כשאנחנו אוהבים, אז אנחנו אוהבים"
מארגן מסיבת הטבע שבה מתה חיילת חשוד בהריגתה: "הטיפול הרפואי עוכב"

תאונה בכביש 227 בסמוך לכביש 90 מכיוון עיר אובות למעלה, בית החולים סורקה, 7 במאי 2017. בני בן סימון
הפרמדיקים פינו את הילד לבית החולים סורוקה שבבאר שבע/בני בן סימון

"כשהגענו למקום, ראינו ילד כבן 5 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות חום קשות בגופו", סיפר יאסר אבו רגילה, חובש מד"א שטיפל בילד בזירת האירוע. "הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותו במהירות לבית החולים סורוקה תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש".

לפני כחודש נשכח תינוק כבן חצי שנה בכפר חב"ד ברכב סגור. התינוק פונה במצב קל על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א, אך בבית החולים אסף הרופא הידרדר מצבו והוא הוגדר כקשה מאוד.

"כשהגעתי למקום ראיתי את הפעוט מחוץ לרכב", סיפר חובש רפואת חירום במד"א אריאל חדד. "סיפרו לי שהוא שהה ברכב הסגור פרק זמן של כחצי שעה. הוא היה בהכרה ובכה, עם סימנים של פגיעת חום קלה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, והוא פונה במצב יציב לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully