וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בווירג'יניה ואכזבת בולט: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

13.8.2017 / 14:00

שלומית מלכה נפצעה בתאונה, שתי אחיות מיפיע נהרגו בתאונת דרכים, טראמפ שולח לארץ את גרינבלט וקושנר בניסיון להתניע את המו"מ, ראש חדש למל"ל, מהומות בוירג'יניה, משבר הטילים מאיים על גואם, האיומים על התקשורת, בולט ללא מדליה וביקור בכתובת החדשה של מסעדת המוציא

מערכת וואלה!

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


הנשיא האמריקני דונלד טראמפ שולח לארץ את השליחים גרינבלט וקושנר בניסיון להתניע את המו"מ. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

הימין הקיצוני-גזעני-נאצי בארה"ב מרים ראש ועושה את זה באלימות במדינת וירג'יניה. שורה של הפגנות בעיר השקטה שרלוטסוויל הגיעו לשיאן בפיגוע דריסה. הנשיא טראמפ גינה את האלימות אבל עורר סערה נוספת כאשר דיבר על "כל הצדדים". עומרי נחמיאס , כתב וואלה! NEWS מדווח משרלוטסוויל.

הדיבורים על מלחמה גרעינית צריכים להדאיג את דרום קוריאה יותר מכל. אז מה באמת קורה שם? דיווח מיוחד של כתבת CNN אלכסנדרה פילדס בסאול.

הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה נפצעה הבוקר כשהחליקה עם קורקינט חשמלי בתל אביב. כתב וואלה! NEWS אור רביד עם הפרטים מביה"ח איכילוב.

שתי אחיות בנות 16 ו-18 מנצרת נהרגו בהתהפכות רכב הלילה, כתב וואלה! NEWS אלי אשכנזי דווח על הארגדיה מבית המשפחה.

ההסתה נגד התקשורת מתרגמת כבר לאיומים על עיתונאים. דוד ורטהיים עורך וואלה ברנז'ה על עליית המדרגה.

האצן יוסיין בולט נפרד מהענף ללא מדליה. אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט על האכזבה.

אי אפשר להפריז בהשפעה של התרבות היהודית והיהודים על הקולנוע האמריקאי. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הפריחה של סרטים ישראליים באמריקה.

מסעת "המוציא" של אבי לוי עברה לכתובת חדשה בירושלים, בסמוך לשוק מחנה יהודה. רעות סהר מוואלה! אוכל ביקרה שם ובדקה מה התחדש.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully