וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים הציעו סמים לשוטרים שנפשו באילת - ונעצרו בתום העסקה

10.8.2017 / 23:08

אחד הצעירים פנה לשוטרים, שהיו בחופשה בחוף הים בעיר, הציע להם לרכוש סמים ואף הציג להם אצבע חשיש. לאחר שרכשו סמים בשווי אלף שקלים, עצרו בלשי מרחב אילת את השניים ומצאו סמים נוספים בדירתם

צילום: דוברות משטרה

שני צעירים הואשמו בייבוא, ייצוא ומסחר בסמים לאחר שהציעו ללא ידיעתם סמים לשוטרים שנפשו בחוף הים באילת. השוטרים, שהיו בחופשה, ביצעו מול הנאשמים עסקת סמים בשווי כאלף שקלים בדירה בעיר - וכך הביאו למעצרם.

אחד הנאשמים פנה תחילה לשוטר בחוף הים ושאל אותו אם ירצה "להתארגן על משהו". לאחר שהשוטר שאל אותו לכוונתו, השיב הצעיר: "אני יכול לארגן לך הרבה דברים כמו סמים, בחורות וכאלה". הוא אף הציג לשוטר אצבע חשיש, וכשנשאל אם מדובר ב"חומר טוב", ענה: "זה חומר בן זונה, בוא תריח אותו ותראה כמה הוא טוב".

מרגע שהשוטרים הבינו כי מדובר בסחר בסמים, הם סיכמו עם הנאשמים על ביצוע עסקה. במקביל, הם עדכנו את בלשי המשטרה באילת שהורו להם להמשיך ברכישה, שהתבצעה לבקשת אחד הנאשמים בדירה בעיר. בכניסה לדירה פגשו בצעיר השני, שהביא עמו תיק שממנו הוצאו הסמים. עם ביצוע העסקה, עצרו בלשי מרחב אילת, שחיכו מחוץ לדירה, את שני הצעירים - וכתבי אישום הוגשו נגדם.

עוד בוואלה! NEWS
משרד הפנים מבקש לגרש ילדי ידועות בציבור בישראל: "דרישה גזענית"
מארגן מסיבת הטבע שבה מתה חיילת חשוד בהריגתה: "הטיפול הרפואי עוכב"
פרשת התעשייה האווירית: השר חיים כץ נחקר בפעם השלישית בלהב 433

ראשוני. מעצר סוחרי סמים במלונות אילת. מערכת וואלה! NEWS
החיפושים בדירת הנאשמים לאחר תפיסתם/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully