וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חנקה למוות את בת דודתה בארגז בובות - ותוצא להורג

חבר המושבעים בעיר פיניקס גזר עונש מוות על סמנתה אלן, בת 29, לאחר שהורשעה בנעילת בת דודתה בת העשר בתיבת צעצועים - שם נחנקה למוות. עונשה הוכרע לאחר שבוע של דיונים ומשום שלא הביעה חרטה על ההתעללות ארוכת השנים בילדה

סמנתה אלן, תושבת אריזונה בת 26 שהורשעה בהריגת בת דודתה. 10 באוגוסט 2017. רויטרס
הענישה את בת דודתה על כך שלקחה קרטיב ללא רשות. סמנתה אלן/רויטרס

חבר מושבעים באריזונה שבארצות הברית גזר השבוע עונש מוות על סמנתה אלן, תושבת פיניקס בת 29, בגין רצח בת דודתה בת העשר. הילדה, איימי, נחנקה למוות לאחר שאלן נעלה אותה בתוך תיבת צעצועים כעונש על כך שלקחה קרטיב ללא רשות. המושבעים התלבטו יותר משבוע לפני שגזרו את דינה של הנאשמת, זאת לאחר שהמשפט התנהל מאז מותה של איימי ביולי 2011. מה שהוביל להחלטתם היה תמונת גופת הילדה העירומה, שהונחה לצד תיבת המשחקים שבה מתה.

הקופסה שבה לבסוף נחנקה איימי למוות שימשה קודם לכן לאחסון אוסף הברביות שלה, שנעשה גדול מדי עבורה. היא שימשה את בני המשפחה לענישתה של איימי כמה פעמים בעבר, וככל שגדלה, נאלצה להצטופף בתוכה במזג האוויר החם. "תמונותיה של הקורבן נשארו איתנו", סיפרה המושבעת אן אוסטף לעיתון "אריזונה ריפבליק", והוסיפה: "אני חושבת שהחשיבה על הקורבן ועל כל מה שעברה בחייה הובילה אותנו".

אלן הורשעה ברצח מדרגה ראשונה ובעבירות נוספות של התעללות בילדים. לפי כתב האישום נגדה, היא אילצה את בת דודתה הקטנה להתעמל בחום הכבד ולאחר מכן נעלה אותה בקופסת הצעצועים. לאחר שנעלה את איימי בתיבה, אלן נרדמה והילדה נמצאה מתה שבע שעות לאחר שהוכנסה לקופסה.

עוד בוואלה! NEWS
בכירים בממשל הופתעו מאיומי טראמפ לצפון קוריאה: "דבריו לא תוכננו"
קו-קו-ריאה: מי הציב בובת תרנגול שדומה לטראמפ מחוץ לבית הלבן?
שנה אחרי האולימפיאדה, מהזוהר של ריו נותר רק מוות ברחובות

אולם בית משפט בקליפורניה, ארצות הברית. 2010. GettyImages
הילדה הייתה קורבן להתעללות במשך שנים. בית משפט בארצות הברית/GettyImages

לפי התביעה, איימי הייתה קורבן של התעללות פיזית במשך כל חייה הקצרים. בין היתר, בעטו בני המשפחה הרבים, שחיו יחד בבית בפיניקס, בפניה של איימי ואף היכו אותה באמצעות מקל עץ. כמו כן, הכריחו בני המשפחה את הילדה לשתות רוטב חריף, לאכול צואת כלבים ולרסק קופסאות שימורים עם רגליה החשופות.

דיוני חבר המושבעים בעניינה של אלן נמשכו יותר משבוע, זאת בעקבות התלבטות אם היא עונה לקריטריונים של עונש מוות. אלן עצמה גדלה בתנאים קשים, ולנוכח גילה הצעיר, חבר המושבעים חשב רבות על כובד הענישה. "היעדר החרטה שיחק את התפקיד הגדול ביותר עבורנו, לא ראינו את זה מסמנתה לאורך כל התהליך", סיפרה המושבעת אן שאד. משפטו של בעלה של אלן, ג'ון בן ה-29, יתחיל ב-9 באוקטובר ועונשו הצפוי הוא גם מוות. אמה של איימי, סינתיה שולצמן, נושאת עונש של 24 שנות מאסר בגין התעללות בילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully