וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות במשטרה: החיילת שהתמוטטה במסיבת טבע ומתה - פונתה מאוחר מדי

10.8.2017 / 1:26

מפרטי העדות עולה כי הצעירה בת ה-20 פונתה ארבע שעות לאחר שמשתתף במסיבה טען בפני הנוכחים שהיא זקוקה לכך במידיות. המשטרה עצרה שבעה בני אדם בחשד לארגון האירוע, ונבדקת האפשרות שניתן לצעירה "הסם הנעלם"

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

החיילת בת ה-20 שהתמוטטה במסיבת טבע בשבת ומתה אתמול (רביעי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע פונתה מהמקום ארבע שעות מאוחר מדי – כך עולה מעדות שהגיעה למשטרה. על פי העדות, אחד ממשתתפי המסיבה טען בפני הנוכחים במקום כי היא צריכה פינוי מידי וביקש שיזמינו לה אמבולנס. הוא טען כי הוא מבין ברפואה וכי עליהם לפנות אותה, אך הנוכחים באירוע השיבו "אנחנו מטפלים בזה" ופינו אותה לבית החולים רק שעות לאחר מכן.

היום התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בעיר, שעסק בערער שהגישה המשטרה נגד החלטת בית משפט השלום לשחרר את אחד מיחצני המסיבה לביתו. השופט קיבל את טענות המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד. בעת שהצעירה הייתה במצב של מוות מוחי, שעות לפני מותה, כתב השופט בהחלטתו כי "החשד כרגע הוא לעבירה שאינה רשלנות אלא במחשבה פלילית של אדישות או קלות דעות. אם הצעירה לא תתאושש, נראה כי החשד יהפוך לחשד בעבירת הריגה".


עוד בוואלה! NEWS:
טנקים בטדי? נשקלת האפשרות לחדש את מצעד צה"ל ביום העצמאות ה-70
שוב אותו השמאל: נתניהו הציג לתומכיו את נוסחת הרדיפה המוכרת
ברק הגיב לנאום נתניהו: "כשיפורסמו העדויות ייגמר המשחק, עליו להתפטר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה שמתה לאחר שהשתתפה במסיבת טבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורכי הדין שלום פאניה ואיל הדר, המייצגים את החשוד, מסרו בתגובה: "החשוד הוא אדם נורמטיבי אשר פעל כמיטב יכולתו לביצוע פעולות החייאה ולפינויה של הצעירה מאזור המסיבה לידי כוחות מד"א שהוזעקו על ידו למקום. החשוד משתף פעולה עם חוקרי הפרשה ומוסר גרסה מלאה ביחס לחלקו באירוע. אנו משוכנעים כי חקירה עניינית תוביל למסקנה כי פעל ללא דופי, כמתבקש וכמצופה בנסיבות העניין".

המשטרה עצרה שבעה בני אדם בחשד שארגנו את המסיבה שבה השתתפה החיילת. בדיון בהארכת מעצרם בתחילת השבוע התגלה כי נבדק החשד כי לצעירה ניתן "הסם הנעלם" שעקבותיו בדם נעלמות אחרי כמה שעות מצריכתו. נציג המשטרה בדיון אמר כי אחד החשודים "הגיע עם סמים למסיבה שאורגנה באופן לא חוקי וללא היתרים, ועל פי החשד סיפק סמים גם לצעירה, שבעקבות כך איבדה את הכרתה ונמצאת במצב קשה בעקבות שימוש בסמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסיבת טבע בדרום שבסמוך לה נמצאה צעירה בת 25 במצב אנוש. 5 באוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
אזור המסיבה בחורשה הסמוכה לצומת גורל/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

ביום שבת התקבל הדיווח הראשוני על צעירה שפונתה מצומת גורל שבנגב כשהיא במצב אנוש. פרמדיק מד"א יהושע ויינשטיין שטיפל בצעירה סיפר: "כשהגענו לצומת להבים חברנו לכלי רכב פרטי שבו שכבה צעירה בשנות ה-20 לחייה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים. כשחזר הדופק פינינו אותה במצב אנוש לבית החולים סורוקה כשהיא מונשמת".

למקום המסיבה הגיעו כוחות משטרה שאיתרו את מסיבת הטבע שנערכה בסמוך. השוטרים הפסיקו את המסיבה ועצרו במקום ארבעה בני אדם בחשד לאספקת סמים ולארגון המסיבה. עם התפתחות החקירה נעצרו גם אב ובנו, תושבי רהט, בחשד שנמנו על צוות מארגני המסיבה, וכן תושב תל אביב החשוד גם הוא בארגונה ובשיווקה של המסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully