וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגן מסיבת הטבע שבה מתה חיילת חשוד בהריגתה: "הטיפול הרפואי עוכב"

המארגן אמיר אל-הזייל, בן 23 מרהט, חשוד בהריגה, חבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון עקב מותה של הצעירה שנפגעה אנושות במסיבה. חברתה ספדה לה בפייסבוק: "הסיפור שלך נגמר במקום שהכי אהבת"

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של אמיר אל-הזייל, תושב רהט בן 23, אחד ממארגני מסיבת הטבע שבה נפגעה אנושות הצעירה בת ה-20 שמותה נקבע היום בבית החולים. אל-הזייל חשוד בהריגה, חבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון.

השופטת קבעה בתום הדיון כי הוא רואה "רואה חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו", ונענתה לבקשת הארכת המעצר "היות ששחרור המשיב עלול לסכן את הציבור ולשבש את החקירה". בדיון אמר נציג המשטרה כי "יש עדויות וראיות שקושרות את המארגנים שעיכבו את הטיפול הרפואי בצעירה, מדובר בכמה שעות שאולי הביאו למותה".

"מדובר באירוע טרגי כואב ועם זאת, חייב החשד לעבירה של הריגה מקומם. הרי כבר נקבע בחוות דעת שאין בדם המנוחה שרידי סם, וגורם המוות הוא התייבשות", אמר רועי אטיאס, המייצג את אל-הזייל. "משפטית, זה כמו לומר שהיא ביקשה מים ובכוונה לא נתנו לה. המרחק בין ניהול עסק ללא רשיון להריגה בזדון הוא שמיים וארץ. מישהו פה ממקבלי ההחלטות רואה את הדברים בצורה מעוותת ושגויה".

עוד בוואלה! NEWS:
עשה דין לעצמו: ראש העיר ויו"ר ועדת התכנון - בנה בביתו ללא היתר
ארוחת יום ההולדת של נחמה הסתיימה במוות: "טראומה גדולה"
אישה כבת 60 טבעה למוות בחוף ים בבת ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל דבר אפשרי עשינו יחד". נוי כהן עם הצעירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוי כהן, חברתה של החיילת, ספדה לחברתה בעמוד הפייסבוק שלה. "אהובה שלי, אני לא מאמינה שאני מדברת עליך בלשון עבר. עברת ימים קשים. היית במקום שאת הכי אוהבת ושם נגמר הסיפור שלך", כתבה.

כהן, שהכירה את הצעירה בטירונות שעשו יחד, סיפרה על היכרותן הקצרה אך המשמעותית של השתיים. "חמישה וחצי שבועות העברנו צמודות אחרת לשנייה. כל בוקר קמנו ביחד, הייתי בועטת לך במיטה כי את לא היית מסכימה לקום. כל דבר אפשרי עשינו יחד. שמירות, מקלחות, שיחות נפש, מלא צחוקים. אהובה שלי, אני לא מעכלת ולא מצליחה לעכל שאת לא פה. הלב שלי פשוט נשרף מזה. אתמול היה לנו טקס השבעה, טקס שמסמל את סיום הטירונות – משהו שהתחלנו ביחד וסיימנו בנפרד", כתבה.

"הלוואי וטוב לך שם למעלה, והלוואי שתשלחי לי סימנים לא להיות עצובה, כי את היית הבן אדם הכי שמח שיש וזה מה שמחזיק אותי לא לבכות. חודשיים וחצי של היכרות גרמו לי להבין כמה את מיוחדת, בן אדם שמח, לב ענק, חכמה ויפהפייה. אני כל כך אתגעגע אליך, אהובה שלי, יהי זכרך ברוך", סיימה כהן את הספדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אי אפשר לאמוד את הכאב". הצעירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליאן אמסלם, חברה נוספת של הצעירה מהצבא כתבה: "יקרה שלי, איך הלכת לנו ככה. אני לא מאמינה. הלב והראש מסרבים לעכל שאת כבר לא איתנו. ילדה שלי, תמיד תישארי בת 20. מחר נלווה אותך בפעם האחרונה. את חסרה לנו כל כך ואמשיך לאהוב אותך לעד", כתבה.

לפי עדות שהגיעה אתמול למשטרה, החיילת פונתה מהמקום ארבע שעות מאוחר מדי. אחד ממשתתפי המסיבה טען בפני הנוכחים במקום כי היא צריכה פינוי מידי וביקש שיזמינו לה אמבולנס. הוא טען כי הוא מבין ברפואה וכי עליהם לפנות אותה, אך הנוכחים באירוע השיבו "אנחנו מטפלים בזה" ופינו אותה לבית החולים רק שעות לאחר מכן.

מסיבת טבע בדרום שבסמוך לה נמצאה צעירה בת 25 במצב אנוש. 5 באוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
המקום שבו נערכה המסיבה בסוף השבוע/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הארכת מעצר של מפעילי מסיבת הטבע בנגב, שלום, באר שבע. בני בן סימון
שניים מהחשודים בבית המשפט, השבוע/בני בן סימון

אתמול התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בעיר, שעסק בערער שהגישה המשטרה נגד החלטת בית משפט השלום לשחרר את אחד מיחצני המסיבה לביתו. השופט קיבל את טענות המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד. בעת שהצעירה הייתה במצב של מוות מוחי, שעות לפני מותה, כתב השופט בהחלטתו כי "החשד כרגע הוא לעבירה שאינה רשלנות אלא במחשבה פלילית של אדישות או קלות דעות. אם הצעירה לא תתאושש, נראה כי החשד יהפוך לחשד בעבירת הריגה".

המשטרה עצרה שבעה בני אדם בחשד שארגנו את המסיבה שבה השתתפה החיילת. בדיון בהארכת מעצרם בתחילת השבוע התגלה כי נבדק החשד כי לצעירה ניתן "הסם הנעלם" שעקבותיו בדם נעלמים אחרי כמה שעות מצריכתו. נציג המשטרה בדיון אמר כי אחד החשודים "הגיע עם סמים למסיבה שאורגנה באופן לא חוקי וללא היתרים, ועל פי החשד סיפק סמים גם לצעירה, שבעקבות כך איבדה את הכרתה ונמצאת במצב קשה בעקבות שימוש בהם".

(עדכון ראשון: 11:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully