וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיסו של השר דרעי שר שיר מחאה נגד שחיתות; "לא ניסיתי להביע דעה"

9.8.2017 / 19:40

מישל כהן, אחיה של רעיית השר יפה, הגיע להפגנה מול ביתו של היועמ"ש ושר "יש לנו שרים, רק כיסא רוצים. איפה השוויון, איפה המוסר, איזה ביזיון". כשנשאל על כך הגיב: "השתתפתי כי הזמינו אותי, אני לא נגד אף אחד". השר ואשתו נחקרו אתמול במשך שעות

צילום: מתוך הפייסבוק של מני נפתלי, עריכה: אריאל תמרין

במוצאי השבת האחרונה הגיע מישל כהן, זמר ישראלי שחי בניו יורק בשנים האחרונות, להפגנה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. כהן עלה לבמה ושר את שיר המחאה "איזו מדינה" של אלי לוזון ויונה רועה, שכולל בתוכו את המילים "יש לנו שרים, רק כיסא רוצים. לא עושים דבר ורק מבטיחים. איפה השוויון, איפה המוסר, איזה ביזיון".
מה שרבים ממשתתפי ההפגנה לא ידעו זה שמישל הוא גיסו של שר הפנים אריה דרעי, ואחיה של רעייתו יפה, שנגדם מתנהלת חקירה על עבירות שחיתות.

אחרי שהסרטון של כהן הופץ ברשתות החברתיות, הוא נאלץ לצאת להגנת קשריו עם בני משפחתו. "השתתפתי בהפגנה כי הזמינו אותו", אמר כהן. "ביקשו ממני לבוא להופיע. באתי ושרתי נטו. איפה שיזמינו אותי - אני אשיר. אני לא נגד אף אחד. לא ניסיתי להביע דעה".

"קיבלתי על ההופעה הזו תשלום, אבל אנשים פירשו את זה לא נכון. השיר הוא מוכר ולא אני כתבתי את המילים. שרתי אותו איך שהוא ובכלל מדובר על ממשלות קודמות", אמר. כהן הסביר כי הוא משתדל להתרחק מאמירות פוליטיות: "לא מעניינת אותי פוליטיקה. גם אם יזמינו אותי בליכוד אלך ואשיר שם. בסך הכול זה עושה לי פרסומת".

עוד בוואלה! NEWS:
"מותר לפנות התנחלויות בשביל שלום": המכתב של הרב שך למנחם בגין
פרסום ראשון: נתניהו וכחלון סיכמו על מתווה לתקצוב חגיגות ה-70 למדינה
לאחר שתקף את ארגון מולד - יאיר נתניהו נתבע בכ-140 אלף שקלים

מישל כהן. YouTube, צילום מסך
"ביקשו ממני לבוא להופיע - אז באתי". כהן/צילום מסך, YouTube

אמש נחקרו שר הפנים אריה דרעי ורעייתו יפה פעם נוספת במשרדי להב 433 בלוד, בין היתר על עבירות של הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס. מישל כהן טען כי הוא "מרגיש רע עם זה". לדבריו, "זו המשפחה שלי ואני אוהב אותם מאוד. אני מאמין שזו רדיפה. תראה, לא עוזבים אותו כבר שנים, אבל אני לא רוצה להיכנס לכך מעבר לזה. אני מקווה שנשמע רק בשורות טובות ושלא ימצאו שום דבר", אמר כהן בשיחה לרדיו "קול ברמה".

מיד עם סיום חקירתם של בני הזוג דרעי אתמול כתב השר בטוויטר: "סיימתי כעת את החקירה. רעייתי יפה נחקרה במשך שעתיים, אני במשך כשש שעות. ענינו על כל השאלות שנשאלנו. הכל טוב ויהיה טוב בעזרת השם". לפני כניסתם לחקירה צייץ: "‏היום יום שלישי, עליו נאמר פעמיים כי טוב. יפה ואני בדרך לחקירה, שבה נשיב תשובות לכל השאלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ציוצו של השר דרעי, אתמול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully