וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה החיילת בת ה-20 שנפגעה אנוש במסיבת טבע: "קרסה ממכת חום"

9.8.2017 / 16:24

הצעירה סבלה ממכת חום קשה במהלך המסיבה בנגב, במה שהוביל לקריסת מערכות גופה ולנזק מוחי בלתי הפיך. בדמה לא נמצאו עדויות לשימוש בסמים או באלכוהול, אך במשטרה נבדק החשד כי ניתן לה "הסם נעלם". שבעה ממארגני המסיבה נעצרו לאחר האירוע

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

החיילת בת ה-20 שפונתה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע בשבת האחרונה אחרי שהשתתפה במסיבת טבע מתה היום (רביעי) בבית החולים. מבית החולים נמסר כי הצעירה סבלה ממכת חום קשה שהובילה לקריסה של מערכות גופה. עוד נמסר כי בדמה לא נמצאה עדות לשימוש בסמים או באלכוהול. החיילת סבלה מנזק מוחי חמור ובלתי הפיך כתוצאה ממכת החום וההחייאה הממושכת שעברה.

המשטרה עצרה שבעה בני אדם בחשד שארגנו את המסיבה שבה השתתפה החיילת. בדיון בהארכת מעצרם בתחילת השבוע התגלה כי נבדק החשד כי לצעירה ניתן "הסם הנעלם" שעקבותיו בדם נעלמות אחרי כמה שעות מצריכתו. נציג המשטרה בדיון אמר כי אחד החשודים "הגיע עם סמים למסיבה שאורגנה באופן לא חוקי וללא היתרים, ועל פי החשד סיפק סמים גם לצעירה, שבעקבות כך איבדה את הכרתה ונמצאת במצב קשה בעקבות שימוש בסמים".

עוד בוואלה! NEWS:
ארוחת יום ההולדת של נחמה הסתיימה במוות: "טראומה גדולה"
אישה כבת 60 טבעה למוות בחוף ים בבת ים
"ניב הוא גיבור": נתניהו ביקר את הפצוע מפיגוע הדקירה ביבנה

הארכת מעצר של מפעילי מסיבת הטבע בנגב, שלום, באר שבע. בני בן סימון
שניים מהחשודים שנעצרו/בני בן סימון

ביום שבת התקבל הדיווח הראשוני על צעירה שפונתה מצומת גורל שבנגב כשהיא במצב אנוש. פרמדיק מד"א יהושע ויינשטיין שטיפל בצעירה סיפר: "כשהגענו לצומת להבים חברנו לכלי רכב פרטי שבו שכבה צעירה בשנות ה-20 לחייה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים. כשחזר הדופק פינינו אותה במצב אנוש לבית החולים סורוקה כשהיא מונשמת".

למקום המסיבה הגיעו כוחות משטרה שאיתרו את מסיבת הטבע שנערכה בסמוך. השוטרים הפסיקו את המסיבה ועצרו במקום ארבעה בני אדם בחשד לאספקת סמים ולארגון המסיבה. עם התפתחות החקירה נעצרו גם אב ובנו, תושבי רהט, בחשד שנמנו על צוות מארגני המסיבה, וכן תושב תל אביב החשוד גם הוא בארגונה ובשיווקה של המסיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסיבת טבע בדרום שבסמוך לה נמצאה צעירה בת 25 במצב אנוש. 5 באוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
האזור שבו נערכה המסיבה, שבת/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully