וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הסדר טיעון: חייל הורשע באונס חיילת ששירתה עמו בגדוד מעורב

9.8.2017 / 16:11

אליאב חסיד, חייל מפקדה בגדוד מעורב, הורשע באונס חיילת בעת ששהו במגורי הבסיס שבו שירתו. חסיד הודה בעונש והורשע במסגרת הסדר טיעון. הוא צפוי לעונש מאסר של שנתיים עד שנתיים וחצי, וכן ישלם פיצויים לנאנסת

בית הדין הצבאי ביפו. יולי 2016. יותם רונן
בית הדין הצבאי ביפו. צילום יותם רונן/יותם רונן

בית הדין הצבאי הרשיע היום (רביעי) את סמל אליאב חסיד, חייל מפקדה ששירת בגדוד מעורב, באונס חיילת ששירתה עמו, בעת ששהו במגורי הבסיס שבו שירתו בסוף חודש אפריל 2017. חסיד הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון. חסיד צפוי לעונש מאסר של שנתיים עד שנתיים וחצי, שייגזר בהתאם לבקשות הצדדים ובהתאם להערכת מסוכנות לעברייני מין, שאליה יישלח טרם המאסר.

מלבד זאת, בהתאם לפרטי ההסדר, על חסיד ייגזר מאסר על תנאי, וכן תשלום פיצויים לחיילת שהתלוננה נגדו. פרטי ההסדר הוצגו מראש לחיילת שהגישה את התלונה נגד חסיד, והיא הביעה את הסכמתה לקיומו.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: נכנס לבנק חבוש קסדה - ושודד פקידה באיומי אקדח
"מספק מידע רב": מעצרו של עד המדינה גנור הוארך ב-40 יום
סגן ראש העיר החשוד במעורבות ברצח שוחרר למעצר בית

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
צפוי לעונש מאסר של שנתיים עד שנתיים וחצי/דובר צה"ל

בחודש שעבר הוגש לבית הדין הצבאי כתב אישום נגד לוחם ביחידת חי"ר בגין אונס ומעשה בחיילת המשרתת עמו. המעשים המיוחסים ללוחם בוצעו לכאורה חודש כמוקדם יותר, בתום בילוי משותף בסוף השבוע, מחוץ לבסיס.

מעצרו של החייל הוארך בשבועיים, והתביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בית הדין הצבאי אסר לפרסום את פרטי היחידה שבה השניים משרתים. בנוסף לתקיפה המינית, החייל הואשם שהשתמש בסם מסוג קנאביס ביום האירוע.

על פי כתב האישום, השניים יצאו לבילוי בתל אביב יחד עם חיילים נוספים, והמתלוננת הזמינה לביתה את מי שלא היה לו היכן לישון. במהלך הבילוי השניים התנשקו, אולם לפי כתב האישום המתלוננת הפסיקה את הנשיקה והבהירה לנאשם כי אינה מעוניינת בקשר עמו.

כשהגיעו לבית המתלוננת, הוא הלך לישון בחדרו של אחיה, אך נכנס לחדרה וניסה לנשק אותה ולגעת בה. היא התנגדה, וכשהתעקש אמרה לו לעזוב את הבית. בהמשך אפשרה לו לחזור, אך שבה ואמרה כי הוא מוזמן כידיד, ולא מעבר לכך.
באמצע הלילה התעוררה המתלוננת כשהנאשם שוכב עליה, ומנסה לקיים איתה יחסי מין. היא התנגדה, אך הוא המשיך תוך כדי שהוא אומר לה כי היא "אוהבת את זה". לאחר שהגיע לפורקנו היא סילקה אותו מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully