וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העיר החשוד במעורבות ברצח שוחרר למעצר בית

החשוד במוערבות ברצח ארתור רוזן שוחרר לביתו למשך עשרה ימים. העבריין אסי אבוטבול נותר במעצר לאחר שבית המשפט התיר להאריך את מעצרו מעל ל-75 ימים. עורך דינו של סגן ראש העיר: "החשד הופרך לחלוטין"

צילום: אבי כהן עריכה: ליר שפיגלר

(בווידאו: הארכת מעצרו של סגן ראש העיר בשבוע שעבר)

סגן ראש העיר המכהן, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח שאירע לפני 18 שנה, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית למשך עשרה ימים. העבריין אסי אבוטבול שנעצר אף הוא במסגרת הפרשה, נותר עדיין במעצר לאחר שמוקדם יותר השבוע התיר בית המשפט להאריכו מעבר ל-75 הימים שבהם הוא מוחזק.

עו"ד שי לוי המייצג את סגן ראש העיר טען כי מעצם שחרור החשוד לביתו, הופרך החשד שיוחס לו. "הדברים מדברים בעד עצמם", אמר. "אלו שהחלו בגיהוץ החליפות על מנת שיוכלו להחליף את מרשי בתפקידו הציבורי יכולים להחזיר אותם אל ארון הבגדים".

לקריאה נוספת:
בזכות עד המדינה: קצה חוט בחקירת הרצח שלא פוענח 19 שנה
רצח עו"ד חכם: המשטרה פנתה לעליון כדי להאריך את מעצר אבוטבול
סגן ראש עיר חשוד במעורבות ברצח בכביש החוף לפני 18 שנה

הארכת מעצר לסגן ראש עיר, שלום ראשל"צ. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
סגן ראש העיר בדיון בהארכת מעצרו בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

סגן ראש העיר נעצר במסגרת חקירת הרצח של ארתור רוזן, שאותה מנהלת יחידת להב 433. במסגרת הפרשה נעצרו חשודים נוספים, בהם גם העבריין אסי אבוטבול. במהלך הדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרו של סגן ראש העיר החשוד בשבוע שעבר, אמר השופט לאחרונה בוצעו פעולות חקירה שביססו את החשדות נגדו, אך סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. "יש תשתית ראייתית הקושרת את החשוד למעשה", אמר.

גופתו של רוזן, שנרצח ב-1999, נמצאה מוטלת בשולי כביש החוף, בסמוך לאור עקיבא. בתחילה, היה חשד שרוזן נהרג במהלך תאונת דרכים. עם זאת, בעקבות ממצאים שונים שאותרו, עלה החשד כי הקורבן נרצח.

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
אסי אבוטבול בדיון בבית המשפט בשבוע שעבר/אבי כהן

המשטרה לא הצליחה להתקדם בחקירת התיק בשנים שחלפו מאז, עד שבתחילת הקיץ האחרון מידע שסיפק עד המדינה בפרשת הרצח של עו"ד יורם חכם הוביל את חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) לחיפה, לארכיון של התיקים הלא מפענחים. החוקרים הסירו את האבק מעל התיק והחלו לצלול לתוכו.

לחוקרים היה חשוב להפתיע את סגן ראש העירייה וכשנחת בנתב"ג המתינו לו בלשי המשטרה שמיהרו להוביל אותו לחקירה אינטנסיבית. בחקירתו הכחיש החשוד כל הכרות עם כלל המעורבים והחשודים, מאבוטבול ועד לקורבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully