וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 40 נחנקה למוות במהלך ארוחה במסעדת בשרים ברמת גן

האישה סעדה במסעדת אל-גאוצ'ו בעיר, כשלפתע נחנקה ממזון שאכלה. חובשת מד"א שהיתה במקרה במקום העניקה לה טיפול ראשוני ולאחר מכן היא פונתה במצב קשה לבית החולים, שם כעבור כמה שעות נקבע מותה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה פונתה במצב קשה לאחר שנחנקה בארוחה. רמת גן, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה כבת 40 נחנקה למוות אמש (שלישי) במהלך ארוחה במסעדת "אל-גאוצ'ו" ברמת גן. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את האישה במצב קשה לבית החולים תל השומר, אולם שם - כעבור כמה שעות - נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 22:30, אז הבחינו יושבי המסעדה כי האישה נחנקת תוך כדי הסעודה. חובשת מד"א ששהתה במקרה במסעדה, העניקה לה טיפול רפואי ראשוני והצליחה לסייע לה. תוך זמן קצר הגיעו גם החובשים והפרמדקים של מד"א, שהחלו לבצע פעולות החייאה באישה ופינו אותה לבית החולים. במהלך הלילה המשיכו ההרופאים להילחם על חייה של האישה, אולם לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותה.

עוד בוואלה! NEWS:
שנה וחצי לאחר הירי בחברון: אזריה ייכנס הבוקר לכלא הצבאי
במהלך מעצר מבוקשים בשטחים: חייל נפצע בינוני מאש חבריו
טראמפ: "איומי גרעין מצפון קוריאה ייענו בלהבות זעם שהעולם לא ידע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ישבתי עם בעלי במסעדה כשלפתע ראיתי אישה כבת 40 משתנקת סמוך אלי", סיפרה סימה טנגי, חובשת מד"א ששהתה במסעדה וטיפלה באישה. "מיד ניגשתי אליה ותוך כדי שאני מנחה את בעלי לגשת במהירות לרכב ולהביא לי את תיק הציוד הרפואי שברשותי – ביצעתי פעולות ראשוניות מהירות כדי לנסות ולחלץ את המזון שהיה בגרונה".

טנגי הוסיפה כי בשלב מסוים, האישה התמוטטה ואיבדה את הכרתה. "יחד עם מלצרית ביצעתי בה פעולות החייאה בסיסיות", שחזרה. "תוך דקות בודדות, צוות ניידת הטיפול הנמרץ של מד"א שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי, הפרמדיק חילץ מגרונה את המזון תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully