וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המאסר: אלאור אזריה חגג עם בני משפחה וחברים

9.8.2017 / 0:14

לאחר שבית הדין הצבאי לערעורים לא קיבל את בקשתו של אזריה לדחות את כניסתו לכלא עד להחלטת הרמטכ"ל, ציינו בבית המשפחה את יום הולדתה של אמו במפגש עם תומכיו בביתו ברמלה. הבוקר יחל לשאת את עונש המאסר בן 18 החודשים שנגזר עליו

צילום: רן כרמי בוזגלו

אלאור אזריה חגג אמש (שלישי) בביתו שברמלה את יום הולדתה של אמו אושרה בחברת בני משפחה, חברים ותומכים רבים שהגיעו גם כדי להיפרד ממנו לקראת כניסתו לכלא היום. בסרטון מתוך החגיגות נראה אזריה שמח ומחוייך בחברת בני משפחתו, כשבמהלך הערב הקדיש שיר לאמו לצד עוגה מרשימה שהוכנה לכבוד יום הולדתה. באירוע נתלו שלטים בהם נכתב "אלאור, כולנו איתך", והופרחו בלונים בצבעי קבוצת בית"ר ירושלים אותה אוהד אזריה.

בית הדין הצבאי לערעורים לא קיבל אתמול את בקשתו של אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בהיותו חייל, לדחות את כניסתו לכלא הצבאי עד להחלטת הרמטכ"ל בעניין המתקת עונשו. הדיון התקיים אתמול בבוקר בבסיס הקריה שבתל אביב בפני נשיא בית הדין אלוף דורון פיילס, לאחר שהתביעה הצבאית הביעה את התנגדותה לבקשתו של אזריה.

עוד בנושא:
בית הדין הצבאי דחה את בקשת העיכוב: אלאור אזריה ייכנס מחר לכלא
מוותר על הערעור: אזריה פנה לרמטכ"ל בבקשה להמתקת העונש

בני משפחה ותומכים ארגנו לאושרה אזריה הפתעה משמחת: מסיבת יום הולדת. מערכת וואלה! NEWS
אזריה מחבת את אמו בחגיגה בביתם שברמלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS

ביום ראשון הגיש אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון לפני כשנה וחצי, בקשת דחייה לתחילת מאסרו מבית הדין, ובה ביקש לדחות את כניסתו לכלא. "במסגרת הבקשה לרמטכ"ל, מתבקשת המרת עונש המאסר שנגזר עליו, בעונש מאסר שאורכו כאורך עונש מאסר שניתן לרצותו בעבודות שירות. היה והבקשה תיענה, כי אז, לא יאלץ המבקש כלל לשהות בבית הסוהר", נכתב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיון בבקשה לדחיית כניסתו לכלא של אלאור אזריה 8.8.17. ראובן קסטרו
אזריה בדיון בבית הדין שבקריה, אתמול/ראובן קסטרו

לפי הבקשה, מאחר שאזריה הודיע כי אינו מתכוון לערער לבית המשפט העליון, אין צורך שפסק הדין יהיה חלוט וניתן לדון בבקשה כבר עכשיו, ולא בעוד כחודש וחצי. ערעוריו של אזריה על הרשעתו וגזר דינו – 18 חודשי מאסר – נדחו בשבוע שעבר. בסוף השבוע, ביקש מהרמטכ"ל להמתיק את עונשו ולהמירו בעבודות שירות.

(עדכון ראשון: 23:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully