וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניב הוא גיבור": נתניהו ביקר את הפצוע מפיגוע הדקירה ביבנה

8.8.2017 / 19:20

ראש הממשלה הגיע לבית החולים קפלן ברחובות כדי לדרוש בשלומו של ניב נחמיה שמתאושש מפציעתו הקשה. "הוא מנע אסון גדול, כולנו התפללנו שיצא מזה", אמר נתניהו. הוריו ביקשו להודות לתמיכה הרחבה שקיבלו: "התפילות מחזקות אותנו"

צילום: לעמ, עריכה:אריאל תמרין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) את ניב נחמיה, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה ביבנה בשבוע שעבר. "ניב הוא גיבור", אמר נתניהו בבית החולים קפלן ברחובות, "הוא הסתער בידיים חשופות על מחבל שטוף שנאה, בלם אותו, מנע אסון גדול, וכולנו התפללנו שיצא מזה.

"אני מברך אותו ומחבק אותו בשם עם ישראל כולו, אני מגיע מכאן בסיור עם הקבינט בקו התפר דרומי בדרום הר חברון, צפינו במקום שבו עבר אותו מחבל ועוד קודם לכן הכנו צעדים שיקשו על מהלכים כאלה, דבר אחד בטוח אף פעם לא יהיה גבול הרמטי". נתניהו שיבח את נחמיה על אומץ לבו ועל האופן שבו נאבק במחבל, "יש לניב אומץ לב ונחישות בצורה נפלאה".

נתניהו שלח את תנחומיו למשפחתו של הטייס רב-סרן במיל' דודי זהר שנהרג אתמול בהתרסקות מסוק אפאצ'י בדרום. "אנחנו יודעים מה גדול הכאב, אנו שולחים איחולי החלמה לנווט שנאבק על חייו. נגיד לטייסים שלנו שהם מגינים אמיתיים על עם ישראל. כולנו מחבקים ומאמצים אותם ללבינו".

עוד בנושא:
פצוע הפיגוע ביבנה עדיין בסכנת חיים; משפחתו: "התפללו להחלמתו"
הרופאים נלחמים על חיי הפצוע בפיגוע ביבנה: "נאבק ארוכות במחבל"
הפצוע מהפיגוע ביבנה שב להכרה מלאה: "אני עייף"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בבית החולים קפלן אצל ניב נחמיה שנדק ביבנה  8 באוגוסט 2302017. קובי גדעון /לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ליד מיטתו של נחמיה, היום/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון /לע"מ

הוריו של נחמיה, הדסה ומרדכי, התרגשו מביקורו של נתניהו. האם אמרה: "ברצוננו להודות לבורא עולם, לעם ישראל היקר ולראש הממשלה על החיזוקים והתפילות הרבות להחלמתו של ניב בננו. אתם מחזקים אותנו מאוד. כך גם ניב בעוצמות הנפש שהוא מפגין. בזכות וצוות הרפואי ניב מתקדם מיום ליום. ניב נלחם כמו אריה, ואנו מקווים שגם קובעי המדיניות ינהגו באופן שיגן על עם ישראל וישמור על אחדותו. מקווים לזמנים טובים יותר. תודה לכולם. תודה לבורא עולם שהציל את הבן שלנו".

נחמיה, עובד שופרסל ביבנה ואב לחמישה, נדקר במהלך עבודתו בידי תושב יטא בן 19, ונפצע באורח קשה. הוא הותקף בדקירות סכין על ידי המחבל שנעצר בזירה לאחר שאזרחים שהיו במקום התנפלו עליו, והכו אותו. הוא הועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי, וכוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו על ביתו בכפר יטא. צה"ל הציב כוחות ומחסומים סביב הכפר. לפי השב"כ, למחבל לא היה רקע ביטחוני קודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בבית החולים קפלן אצל ניב נחמיה שנדק ביבנה  8 באוגוסט 2302017. קובי גדעון /לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ליד מיטתו של נחמיה, היום/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון /לע"מ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מודים לבורא עולם". נחמיה ומשפחתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully