וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתקף את ארגון מולד - יאיר נתניהו נתבע בכ-140 אלף שקלים

הארגון הגיש לבית המשפט נגד בנו של ראש הממשלה תביעת דיבה, לאחר שהאחרון כינה אותו בפוסט "אנטי ציוני ורדיקלי, שממומן בידי הקרן להשמדת ישראל". אתמול דווח בוואלה! NEWS כי פרקליט משפחת נתניהו ניסה בפגישה עם ראשי הארגון לסכל את הגשת התביעה

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
נתניהו/רפי דלויה

מכון מולד הגיש היום (שלישי) כתב תביעה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. תביעת הדיבה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב על ידי עו"ד יובל יועז ועו"ד דורון ברקת בסך 140,474 שקלים. לפני כשבוע כתב נתניהו את פוסט, בתגובה לפרסום של אתר "שישים ואחת" השייך למכון מולד, ובו "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר יאיר נתניהו". בפרסום נכללו כמה מהתבטאויותיו בעבר וגם על מידת השפעתו על אביו. נתניהו הגיב בפוסט משלו וכתב: "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות על ידי ארגון מולד הרדיקלי והאנטי ציוני הממומן על ידי הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי לכלך עלי. לא יכולתי להתאפק והגבתי".

בכתב התביעה נכתב כי, "בטענתו של הנתבע כי הארגון הוא 'ארגון אנטי-ציוני' אין שמץ של אמת, וכל תכליתה להשחיר את פניה של התובעת וליצור לה דה-לגיטימציה בקרב הציבור. הטענה כי התובעת היא 'אנטי-ציונית' מבקשת ליצור לתובעת דימוי של גוף הפועל נגד קיומה של מדינת ישראל ומהווה ארגון אויב לישראל". עוד נכתב כי, "השימוש בביטויים הפוגעניים 'אנטי-ציונית' ו'הקרן להשמדת ישראל' איננו מקרי, אלא שהוא מהווה חלק ממסע תעמולה ציבורי שיטתי שמטרתו להציג קבוצה שלמה בישראל כבלתי-לגיטימית, ואת המזוהים עמה כבוגדים וכאויבי העם. הנתבע בחר שלא להתמודד עם הטענות שהתובעת העלתה בעניינו, אלא לתקוף אותה באופן אישי, במטרה לערער את האמינות של הדובר במקום להפריך את הטענות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שכתב נתניהו בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נודע כי שבוע אחרי הפוסט שפרסם נתניהו נפגש עורך הדין יוסי כהן, פרקליטה של משפחת נתניהו עם נציגי הארגון. הפגישה שאותה יזם עו"ד כהן התקיימה במשרדו בתל אביב, ולפי כמה מהמשתתפים בה, "כהן ביקש מנציגי הארגון שלא יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו". סני ארזי, מנהל פרויקט "שישים ואחת" שהשתתף בפגישה, אישר בשיחה עם וואלה! NEWS כי זו הייתה דרישתו של עו"ד כהן והיא נדחתה על ידם: "הוא ביקש לוותר על התביעה", אמר ארזי.


עו"ד יוסי כהן מסר בתגובה: "שקר וכזב. זו חוצפה שפרטים מתוך מפגש חסוי מועברים לכלי תקשורת. לא אחטא באותם עוולות שמבטאים נציגי מולד היות ועורך דין מכובד שחלים עליו כללי האתיקה לא מוסר מידע על משא ומתן שנערך לצורך הגעה להסכמים".

עוד באותו נושא

אחרי הפוסט של יאיר נתניהו: "פרקליט המשפחה נשלח לסכל תביעת דיבה"

לכתבה המלאה

בתגובתו המקורית של נתניהו, הוא הפנה האשמות כלפי בניו של ראשי הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ואריאל שרון ושלח "מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם, והוסיף שני סמלי אימוג'י של אצבע משולשת וצואה.

אריאל אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגיב לרמיזות נגדו והכחיש את הדברים שיוחסו לו. "כותבים עליך תחקירים, מעלים שאלות לגבי אורחות חייך ואתה כנראה בלחץ. דרכך להתמודד עם זה היא להשליך קצת מן הרפש על אחרים", כתב אולמרט בחשבון הפייסבוק שלו. "הסיפור כולו המצאות ושקרים. אני אוהב נשים וחולק את חיי עם בת זוגי ואם בתי", הבהיר אולמרט, "הבעיה הגדולה יותר היא הגזענות וההומופוביה שנוטפות מן המעשייה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully