וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות במהלך ביקור ליברמן במאה שערים; ילדה נפצעה קל מאבן בראשה

שר הביטחון הגיע לנחום אבלים בירושלים, ותושבים המשתייכים לזרמים קיצוניים במגזר מחו נגד מי שנחשב בעיניהם לאחראי לגיוס חרדים. שיירתו של ליברמן יצאה בליווי ולא נפגעה, אך אבנים הושלכו ופגעו בילדה. ליברמן: "חבורה קיצונית, אלימה ואנטי ציונית"

עריכת וידאו: ניר חן

ילדה בת שמונה נפצעה היום (שלישי) באורח קל מפגיעת אבן בראשה בשכונת מאה שערים בירושלים, במהלך מהומות שפרצו במקום עם הגעתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן לניחום אבלים.

כוח משטרה שהוזעק למקום בעקבות פניית צוות האבטחה של ליברמן פיזר את החרדים שהתגודדו מחוץ לבניין ברחוב אברהם מסלונים, וליווה את שיירת שר הביטחון בבטחה.
תושבי השכונה, המשתייכים לזרמים קיצוניים במגזר החרדי, רואים בשר הביטחון את אחד האחראים לגיוס חרדים לצה"ל, ולכן מחו נגדו.

הם בעיקר תקפו אותו מילולית ורק לאחר שעזב את האזור, החל גם ידויי אבנים וחפצים לעבר כוחות המשטרה, וכתוצאה מכך נפצעה הילדה. היא פונתה על ידי צוותי מד"א שהגיעו לשכונה.

עוד על מחאת החרדים נגד הגיוס לצה"ל
חוקרים פרטיים ותביעות - כך תילחם המדינה בתקיפות חיילים חרדים
תיעוד: צעירה מתפשטת במחאה מול עשרות חרדים בהפגנה בבני ברק

מהומה בזמן ביקור אביגדור ליברמן במאה שערים. 8 באוגוסט 2017. קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
חרדים מתגודדים סביב המקום שבו התארח ליברמן, היום/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

שר הביטחון כתב מאחור יותר בחשבון הטוויטר שלו כי, "בזמן שמיטב בנינו ובנותינו מסכנים את חייהם בהגנה על המולדת, חבורה קיצונית, אלימה ואנטי ציונית מנסה לסכל את גיוס החרדים לשורות הצבא. בושה".

ברקע המחאה האלימה של פלגים מסוימים במגזר, נפגשו בחודשים האחרונים נציגים מהפרקליטות, מצה"ל, מהמשטרה ואנשי ציבור וגורמים רבים ודנו במיגור התופעה. בפגישות שהתקיימו במשרדי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שבהן לקחו חלק פרקליט המדינה שי ניצן וסגן שר הביטחון אלי בן דהן, נשקלו כמה צעדים לסיוע באיתור ובמעצר תוקפים ואף לפגיעה בכיסם של המסיתים.

במסגרת הפגישות, עלו האפשרויות של הגשת תביעות דיבה נגד מסיתים ותוקפים ושכירת חוקרים פרטיים על ידי משרד הביטחון, כדי שאלה יאספו ראיות על מובילי המחאה נגד החיילים באופן שיקל על המשטרה במהלך החקירות נגדם.

החרפת הצעדים נובעת מתוך קושי במשטרה באיסוף הראיות נגד תוקפי חיילים. הנציגים טענו כי ברוב המקרים המשטרה מקבלת תלונה רק אחרי שאירעה התקיפה, כך שהתוקפים נמלטים מהאזור והנעצרים הם בעצם אלו שתקפו את המשטרה כשזו באה לבצע את המעצרים – ולא מבצעי התקיפות שהיו מיועדים להיעצר מלכתחילה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניסיון לינץ' לשר הביטחון אביגדור ליברמן במאה שערים  על-ידי חרדים. קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
התקהלות חרדים היום בשכונת מאה שערים,/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully