וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכלב שלך מקולקל": גור חמוד ממש לא רצה ללכת הרבה ויצר סצנה

12.8.2017 / 23:02

אנשים רבים התגודדו לראות את ההצגה של גור הגולדן רטריבר, שלמרות המאמצים של בעליו לא הסכים לעזוב את הפארק. הוא נשכב עם רגליו באוויר לקול תשואות וצחוק, ובמהרה הסרטון הפך ויראלי

צילום מסך

כלבים הם לרוב יצורים נאמנים מאוד, וחשוב להם לרצות את הבעלים שלהם כדי לזכות באיזו מילה טובה, שלא לדבר על חטיף. עם זאת, לפעמים הרצון שלהם גובר על רצון הבעלים, ואז מתגלה צד נוסף של היצורים החמודים - עקשנות חסרת פשרות. מי שחווה זאת על בשרו הוא בחור בריטי, שאחרי בילוי נחמד עם גור הגולדן רטריבר שלו בפארק החליט שמספיק ושהגיע הזמן לחזור הביתה - אך נתקל בסירוב מוחלט ומאוד משעשע מצד הכלב.

עוד על כלבים
סכנת חיים: מדוע אסור לתת לכלב שלכם ללקק אתכם בפנים?
בולדוג מציגה את המלונה המפוארת שלה - ויש מצב שהיא יפה יותר מהחדר שלכם
הכלבה הזו מהפנטת אנשים במבט קצר - האם זה יקרה גם לכם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם נהנו מהמופע, חוץ מהבעלים הנבוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון מהאירוע, שעלה לפייסבוק עם הכיתוב "הכלב שממש לא היו מוכן לעזוב עדיין", זכה לקרוב למיליון וחצי צפיות, וניתן לראות בו את השתלשלות האירועים המצחיקה, שלב אחר שלב. ראשית, הכלב התיישב ונשאר איתן בעמדתו בזמן שהבעלים שלו ניסה למשוך אותו ברצועה. לאחר מכן הוא הגביר את ההתנגדות - ונשכב על הרצפה עם רגליו מונפות באוויר - להנאתם של אנשים רבים שהתגודדו כדי לחזות בסצנה שיצר. בסרטון ניתן לשמוע אחד מהם אומר לבעלים: "סלח לי אדוני, אני חושב שהכלב שלך מקולקל".

בשלב מסוים התייאש הבעלים, וניסה פשוט לגרור את הכלב על הרצפה, אך במהרה הוא הבין שגם זה לא הפיתרון האופטימלי למצב אליו נקלע. בסופו של דבר הוא ניגש לכלב, הסיר ממנו את הקולר ופשוט החל להתרחק מהמקום. לגור לא נותרה ברירה - ולקול הצחוק והתשואות של הקהל התרומם מהקרקע, ועקב אחר הבעלים שלו ליציאה מהפארק. סוף טוב - הכל טוב.

עוד באותו נושא

הכלב שמת להיכנס לסלפי - הסיפור האמיתי נחשף

לכתבה המלאה

הנה התיעוד המלא

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully