וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוזמה החדשה של שר התקשורת: חלוקת אות "העיתונאי ההוגן"

7.8.2017 / 18:06

השר קרא אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי בכוונתו להעניק את הפרס "מדי חודש, או מדי שנה, נחליט על זה בהמשך", לעיתונאים שיימצאו ראויים בעיני ועדה שיקים השר. לדבריו, אין קשר בין היוזמה לחקירות נתניהו: "נעשה טקס במשרדי, שיסמל מדיניות של דיווחים הוגנים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר

שר התקשורת איוב קרא אמר היום (שני) כי בכוונתו להכריז על חלוקת אות "העיתונאי ההוגן", "שיוענק מדי חודש, או מדי שנה, בהמשך יוחלט על כך". בשיחה עם וואלה! NEWS, במהלך ביקורו בנצרת עילית, הודיע קרא כי ראש העיר רונן פלוט, שעד לפני כשנה כיהן כמנכ"ל הכנסת, יעמוד בראש הוועדה ולצדו יהיו מספר ראשי רשויות מקומיות, שמייצגות מגזרים שונים בחברה הישראלית.

ביקור שר התקשורת איוב קרא בנצרת עילית. ישראל פרץ, מערכת וואלה! NEWS
בראש הוועדה יעמוד ראש עיריית נצרת עילית, שכיהן עד לפני כשנה כמנכ"ל הכנסת. קרא ופלוט, היום/מערכת וואלה! NEWS, ישראל פרץ

"פלוט מתאים לתפקיד, כמי שנמצא במערכת הציבורית בישראל שנים רבות ומכיר היטב את העיתונות ברוסית ובעברית", אמר קרא. "תפקידי הוא לעודד דיווחים הוגנים ואובייקטיבים, לשם כך נעניק את פרס שר התקשורת ובכך נעודד דיווח הוגן ולא דיווחים של פייק ניוז", הוסיף השר.

לדבריו, "כתב יקבל את תואר הכתב ההוגן על דיווחים ראויים ואובייקטיביים. נעשה טקס במשרדי, שיסמל מדיניות של דיווחים הוגנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביקור שר התקשורת איוב קרא בנצרת עילית. ישראל פרץ, מערכת וואלה! NEWS
ליוזמה אין קשר לחקירות נתניהו, טוען השר. קרא בביקורו בנצרת עילית, היום/מערכת וואלה! NEWS, ישראל פרץ

לדברי השר, היוזמה שלו אינה קשורה כלל לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא מגיעה נוכח "הירידה ברייטינג של מהדורות החדשות בטלוויזיה המסחרית. צריך לעודד לדווח דיווחים הוגנים ועל ידי כך הציבור יחזור לצרוך תקשורת הוגנת. במהלך שאני אוביל, אעזור להם, בניגוד למה שחושבים", אמר קרא, שציין כי בסיוריו הרבים ברחבי הארץ הוא שומע ביקורת קשה על התקשורת ועל מה שמכונה "פייק ניוז".

  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully