וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 54 הואשם בעבירות מין בנער: "שכנע שיוציא את תאוות הבחורות"

7.8.2017 / 17:46

כתב אישום הוגש נגד תלמיד ישיבה בקריית מלאכי לאחר ששכנע נער בן 14 שלמד איתו בכולל שיוציא ממנו את "התאווה לנשים" בזמן שביצע בו עבירות מין. המורה בכולל הגיש תלונה נגד התלמיד לאחר שנודע לו על המעשים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
כתב אישום הוגש בית המשפט השלום באשקלון/ראובן קסטרו

הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום חמור ביום שישי האחרון, נגד תלמיד ישיבה בן 54 מקריית מלאכי, בגין עבירות מין בנער בן 14 שלמד עמו בכולל בעיר. כתב האישום מגולל את רצף האירועים שהחל בשיחות שקיימו השניים, על רקע קשרים ידידותיים בין תלמיד הישיבה למשפחתו של הנער. במהלך ביצוע העבירות שוכנע הנער כי הן נועדו "להוציא ממנו את 'תאוות הבחורות'".

על פי כתב האישום, באחת השיחות שאל תלמיד הישיבה את הנער אם יש לו "תאווה לבחורות" ואם הוא מרגיש "תאווה בגוף כשהוא רואה 'פריצות'". הנער השיב בחיוב, והנאשם טען בפניו שיש לו דרך להוציא אותו "מהצרה הזאת".

עוד בוואלה! NEWS:
העליון הורה לנתניהו למסור את מועדי השיחות עם ראשי "ישראל היום"
אתר חדש של משרד החינוך חושף את נתוני בחינות המיצ"ב בבתי הספר
זעם בת"א: "500 מקומות חנייה הופקעו לטובת מיזם השכרת רכב"

בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

בשלב זה, תלמיד הישיבה הואשם שניצל את אמונו של הנער והזמין אותו למחסן בחצר האחורית בביתו שם הציע לו הצעות מיניות ואף גרם לו לבצע פעילות מינית, תוך כדי שהוא משכנע אותו כי המעשים הם לטובתו – שכן הם תורמים להוצאתו "מהתאווה הזאת". עוד עולה מכתב האישום שבחלק מהפעמים התקשר תלמיד הישיבה אל אביו של הנער והציע לו שיביא את בנו אליו כדי ללמד אותו גמרא.

במקרה אחר ביקש תלמיד הישיבה מהאב לקחת את בנו לאשדוד ולקנות לו חליפה חדשה. האב הסכים וכשהשניים הגיעו לשם, הציב בפניו נשים שהיו אמורות לעורר בו עניין מיני. לאחר מכן, על פי כתב האישום, תלמיד הישיבה לקח את הנער לביתו שם וביקש להוריד את מכנסיו. הנער סירב, אך אז תלמיד הישיבה שכנע אותו שוב שהדבר יאפשר לו להתגבר על תאוותיו. הוא נגע באיבר מינו של הנער ולאחר מכן אמר לו: "אל תסתכל על בחורות ואל תימשך לזה". לאחר מכן הוא החזיר אותו לכולל.

בכתב האישום מתוארים עוד מספר מקרים שבהם תלמיד הישיבה נגע במשך דקות ארוכות באיבר מינו של הנער. במקרים אחרים הוא אף ביצע בו מעשי סדום. בשלב מסוים, הנער סיפר ככל הנראה למורה בכולל על המעשים, ותלונתו הייתה זו שהובילה למעצרו של הנאשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully