וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת האפאצ'י והאם אזריה יכנס מחר לכלא? המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

8.8.2017 / 14:00

בחיל האוויר בודקים את נסיבות התרסקות מסוק האפאצ'י אמר סמוך למצפה רצמן, השר אריה דרעי שוב בחקירה וההישג של חנה מיננקו, למרות הפציעה

צילום: שי מכלוף, ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

תאונת המסוק הקטלנית: רב סרן דודי זהר הוא הטייס שנהרג אמש בהתרסקות מסוק האפאצ'י, קצין נוסף נפצע קשה. זהר הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים קטנים. זהר קרא לאחד מילדיו על שם חברו, הטייס תומר גוטרמן שנהרג בשנת 2003. הטייס שנפצע אתמול בתאונה הוא אחיינו של גוטרמן. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום מדווח מבית החולים סורוקה לשם הגיע מפקד חיל האוויר לבקר את הפצוע.
בחיל האוויר מבהירים היום כי התאונה אתמול אינה קשורה לתקלה שגרמה לקרקוע מערך האפאצ'י לפני כחודש. תא"ל במיל' אפרים סגולי, לשעבר טייס מסוקי קרב, מפקד בסיס פלמחים, שפיקד על טייסות מסוקי קרב בראיון למהדורה על נסיבות התאונה.

האם אלאור אזריה ייכנס לכלא מחר? בית הדין דן בבקשת אזריה לדחות את כניסתו לכלא מחר. נשיא בית הדין לערעורים ימסור את החלטתו עוד היום. שבתי בנדט, כתב וואלה! NEWSמדווח מהדיון בבית הדין בקריה.

השר אריה דרעי שוב בחדרי החקירה: שר הפנים הגיע ליחידת להב 433 לחקירה נוספת בחשד לעבירות של הלבנת הון ומרמה. גם רעייתו של השר, יפה דרעי, הגיעה לחקירה. אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS מדווח מלהב 433.

האתלטית הישראלית חנה מיננקו זכתה במקום הרביעי בקפיצה משולשת באליפות העולם. רוגל נחום המנהל המקצועית של איגוד האתלטיקה בראיון על ההישג.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully