וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: מה גרם לרכב להיתקע באוויר בלב סערה?

12.8.2017 / 0:17

סערה בקוניטקט הביאה עמה לא מעט נזקים אבל אחד מהם ייזכר לדורות: רכב נתקע באוויר באמצע כביש מהיר וברשת תוהים איך זה בכלל אפשרי - אז אל דאגה, יש לזה הסבר הגיוני

צילום מסך

סרטון של רכב תקוע באוויר עורר סערה לא פחות גדולה מזו שעוררה הסערה שגרמה לתקרית הביזארית והלא ריאלית הזאת. מכונית משפחתית תועדה תקועה באוויר בכביש בעיר סופילד שקונטיקט, ארה"ב, ברביעי שעבר. מי שצילם את הרגע אמר: "אין לי מושג מה קרה פה. אני חושב שהרוח הרימה את הרכב לאוויר". לצערו הוא טועה. אמנם לרוח מספיק חזקה יש את היכולת להעיף רכב באוויר - אבל לא זה המקרה.

הנהגת ליסה ביוליו ושני ילדיה (בני 4 ו-5) נסעו לביתם במהלך הסערה שהתחוללה באזור ורכבם על על כבלי חשמל שנפלו לכביש כתוצאה מהסערה. ליסה לא ראתה שהיא נוסעת במהירות לכיוון החוטים ואלו הרימו את הרכב שלה באוויר. עמוד הפייסבוק של שירותי ההצלה המוקמיים פרסמו תמונות מהאירוע מזווית אחרת ועדכנו שהיא וילדיה לא נפגעו באירוע.

רכב תקוע באויר. צילום מסך
ואני עומד, נאחז באוויר.../צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אופנוענית שהפכה לכוכבת בזכות פעלולים מסוכנים - מתה בתאונה מחרידה

לכתבה המלאה

ליסה סיפרה מאוחר יותר לפוקס ניוז: "כוחות ההצלה וכל מי שפנה אלינו לעזרה היו מדהימים ועזרו לנו להירגע ולהרגיש בטוחים". היא סיפרה גם שהבחינה בעמוד חשמל שבור בחלקו העליון לצד הכביש אך לא ידעה שחוטי החשמל עדיין מחוברים לעמוד ולא הבחינה בהם. "לא ציפיתי שזה יגיע למצב הזה", היא הוסיפה.

ליסה התקשרה למשטרה ואלו הגיעו למקום תוך דקות. לאחר שווידו כי החשמל מנותק, הם חילצו את הילדים וצוות ההצלה הביא סולם כדי לעזור לליסה לרדת מהגובה בבטחה. החילוץ נמשך כשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully