וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות האסורות של דיאנה: "פיתחתי בולימיה בגלל הרומן של צ'ארלס"

הסרט התיעודי השנוי במחלוקת על חייה של הנסיכה המנוחה חשף את התקופה הקשה שחוותה, כשבעלה בגד בה, בעודה בהיריון. "ביקשתי מהמלכה עצה מה לעשות, והיא אמרה שצ'ארלס חסר תקווה"

צילום: מתוך ערוצי היוטיוב של The Royal Family Channel, NBC, RTE ONE, IMDB ורויטרס, עריכה: שניר דבוש

הנסיכה דיאנה פיתחה בולימיה בשל לחץ שחוותה בזמן ההיריון הראשון שלה, אחרי שגילתה כי בעלה, הנסיך צ'ארלס, מנהל רומן - כך עולה מסרט דוקומנטרי על הנסיכה הבריטית, שנהרגה בתאונת דרכים לפני כ-20 שנה, ופורסם הלילה (שני) חרף ביקורת רבה כלפיו.

בסרט, "דיאנה: במילים שלה", שצולם בין 1992 לאמצע 1993, היא סיפרה כי בתחילת הקשר ביניהם, צ'ארלס היה לעתים מתקשר אליה מדי יום, ואז לא יוצר קשר במשך כמה שבועות. "הוא לא היה עקבי בחיזוריו", אמרה אמם של הנסיכים וויליאם והארי. עוד היא אמרה כי נפגשה עמו רק 13 פעמים בטרם הם התחתנו.

לדבריה, לאחר הנישואים, צ'ארלס רצה לשכב עמה רק כל שלושה שבועות. כשהוא תיאר בריאיון בטלוויזיה את אהבתו אליה - "מה שזה לא אומר" - היא אמרה כי זה "גרם לה לטראומה".

לקריאה נוספת בנושא
היחסים עם צ'ארלס ורומן סודי: סערה סביב קלטות גנוזות של דיאנה
"חתכתי ורידים מרוב דיכאון": הקלטות חדשות של דיאנה נחשפות

הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס בחתונתם, לונדון, יולי 1981. AP
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס בחתונת ם/AP

דיאנה סיפרה עוד כי לאחר שלא הצליחה לשכנע את קמילה, אשתו הנוכחית של צ'ארלס, לעזוב את בעלה, היא פנתה לאמו, המלכה אליזבת, כדי שזו תייעץ לה. "בכיתי, ושאלתי מה עליי לעשות. היא אמרה: 'אני לא יודעת מה את צריכה לעשות. צ'ארלס הוא חסר תקווה'".

לדבריה, "כולם במשפחה ידעו על הבולימיה, וכולם אמרו כי זאת תוצאה של כישלון הנישואים". דיאנה אמרה כי זאת הייתה הדרך "החשאית" ביותר לפגוע בעצמה, מאשר אנורקסיה או שתיית אלכוהול. ב-1985, כשוויליאם והארי היו ילדים קטנים, היא התאהבה בבארי מנקי, קצין במשמר המלוכה – והיא הייתה מוכנה לוותר על הכול כדי לעזוב את משפחת המלוכה ולהיות ביחסים עמו.

"לא הייתי צריכה לשחק באש", אמרה. זמן קצר לאחר שעזב את עבודתו, הוא נהרג בתאונת אופנוע, בשנת 1987. "הוא היה המאהב הטוב ביותר שהיה לי אי-פעם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ND קורות חייה הסוערים ומותה הטרגי של הנסיכה מוויילס, שוב מסעירים את בריטניה. מערכת וואלה! NEWS
דיאנה בסרט התיעודי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully