וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרטה את החשוד בניסיון אונס - וה-DNA הביא להסגרתו אחרי 5 שנים

7.8.2017 / 12:57

אזרח ניגריה נעצר אמש בחשד לניסיון אונס בחולון, לאחר שדגימת ד-נ-א שנלקחה ממנו תאמה לזו שנלקחה מציפורני מתלוננת נגדו מלפני חמש שנים. המשטרה עצרה אותו והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו

זירת רצח הנערה בת ה-17 בכסרא סמיע, 21 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
זירת רצח הנערה בת ה-17 בכסרא סמיע, 21 בדצמבר 2016/אדריאן הרבשטיין

אזרח ניגריה נעצר אמש בחשד לניסיון אונס מלפני חמש שנים, בזכות דגימת ד-נ-א - כך נמסר היום (שני) בהודעת המשטרה. המתלוננת, שעברה ניסיון אונס בחולון לפני חמש שנים, נאבקה בחשוד והצליחה לשרוט את פניו באמצעות ציפורניה. כחלק מהליך קבלת התלונה במשטרה, דגמו חוקרי מחלק המשפחה את דגימת הד-נ-א של החשוד מציפורניה של הקורבן.

לפני כמה חודשים נעצר החשוד באירוע אחר ונלקחה ממנו דגימת ד-נ-א שהשוותה עם דגימות נוספות. לאחר שהתקבלה תוצאה זהה לזו שנלקחה מהקורבן, הוא נעצר. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

לפני כשבועיים גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 18 שנות מאסר בפועל וכן עונש מאסר על תנאי על אסף זליג, תושב בת ים בן 34 שהורשע באונס, בתקיפה, באיומים ובפגיעה בפרטיות של שלוש נשים. זליג תקף שתי נשים שהכיר דרך הרשת החברתית פייסבוק, כשהגיע לדירתן וכפה את עצמו עליהן ואישה נוספת שעמה היה במערכת יחסים, בשלושה מקרים נפרדים בשנים 2014 ו-2015. בנוסף קבע בית המשפט כי הוא ישלם פיצויים בסך 125 אלף שקלים לקורבנותיו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מנדלבליט רוצה להאיץ החקירות - ספק אם עדות הרו תפתח עוד פרשות
צפון קוריאה זועמת על הסנקציות: "ארה"ב טועה, היא לא מוגנת"
התביעה הצבאית מתנגדת לבקשת אזריה לדחות את ביצוע עונשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully