וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין טרנסג'נדר בצה"ל במסר לטראמפ: "אם אני לא קשוח, מי כן?"

7.8.2017 / 11:24

מיכה יהודי התגייס לצה"ל כקצינה. הוא נולד כנקבה, שהרגישה זרה בתוך הגוף שלה, ובתום מסע ייסורים שכלל תמיכה מהמפקד האישי, מיכה הוא טרנסג'נדר גאה: "הייתי מבועת, בקושי לעצמי סיפרתי על זה. המפקד אמר 'בסדר גמור', ובזה תם העניין"

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

מיכה יהודי עבר לפני שנתיים מהפך בחייו. הוא נולד כנקבה, התגייס לצבא ובאותם ימים היה קצינה בצה"ל, שלא הרגישה בנוח בתוך גופה. הוא פנה לקצין הממונה עליו ואמר לו שהוא רוצה לעבור ניתוח לשינוי מין, ולהפוך לגבר.

היום הוא מאושר, אך באותם ימים הקושי היה רב. "לא סיפרתי על זה לאף אחד מעולם, בקושי לעצמי סיפרתי על זה. הייתי מבועת", סיפר מיכה במהלך מצעד הגאווה בירושלים, לשם הגיע לתמוך בקהילה שאליה הוא משתייך וציין את תרומתו של צה"ל שעזר לו לעבור את השינוי שלו ייחל. "בכיתי במהלך אותו ריאיון", הוא נזכר בשיחה עם הקצין הממונה, "הוא אמר לי 'בסדר גמור', ובזה תם העניין".

עוד בוואלה! NEWS
צפון קוריאה זועמת על הסנקציות: "ארה"ב טועה, היא לא מוגנת"
התביעה הצבאית מתנגדת לבקשת אזריה לדחות את ביצוע עונשו
ברקע המתיחות עם ישראל: מלך ירדן ייפגש עם אבו מאזן ברמאללה

CNN: קצינה בצה"ל שעברה ניתוח לשינוי מין מבקשת לשלוח מסר לטראמפ: "אם אני לא נחשב קשוח, אני לא יודע מי אני". מערכת וואלה! NEWS
"אם אני לא קשוח, מי כן?". מיכה יהודי/מערכת וואלה! NEWS

בצה"ל אמנם הסובלנות לקהילה נמצאת במקום טוב, יחסית, אולם הפעילה למען זכויות להט"ב, עדן ארזי, התייחסה להחלטתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שמפלה לרעה טרנסג'נדרים בצבא האמריקני: "זו שטות, הם בדיוק כמו כל החיילים האחרים בצבא". למיכה יהודי אין ספק בנושא: "אם אני לא קשוח, אני לא יודע מי כן. לא הייתי פה היום אם לא הייתי מספיק קשוח. לא הייתי בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully