וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך עבדאללה נפגש עם אבו מאזן ברמאללה: "תומכים בעם הפלסטיני"

ברקע המתיחות בין עמאן לירושלים סביב התקרית בשגרירות, הגיע מלך ירדן לביקור ראשון זה חמש שנים בשטחי הרשות. בפגישה עם אבו מאזן דנו השניים במשבר באל-אקצא ובתהליך השלום. המלך מסר כי נשיא ארצות הברית טראמפ מחויב לפעול להשגת שלום עם ישראל

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

עבדאללה מלך ירדן נפגש היום (שני) עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה, בביקור ראשון שלו בשטחי הרשות זה חמש שנים. "עבדאללה הדגיש את תמיכתו בעם הפלסטיני ובזכותם למדינה עצמאית", נמסר לאחר הפגישה.

ביקורו התקיים ברקע המתיחות בין עמאן ורמאללה לבין ירושלים, סביב המשבר שאירע בחודש שעבר במסגד אל-אקצא. אבו מאזן הקפיא את התיאום הביטחוני עם ישראל בעקבות זאת.

לקריאה נוספת בנושא
עבדאללה תוקף את נתניהו: "להתנהגותו יהיו השלכות על היחסים"
תקרית הירי בשגרירות בירדן: הפרקליטות הורתה על בדיקה משטרתית

עבדאללה מלך ירדן הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן. רויטרס, רויטרס
אבו מאזן ועבדאללה, היום/רויטרס, רויטרס

בתיאום עם ישראל, נחת מסוקו של עבדאללה בשעות הצהריים ברמאללה, שם קיבל אותו אבו מאזן במשמר כבוד. שני המנהיגים צפויים לדון גם בחידוש תהליך השלום בין הפלסטינים לישראל, ברקע מאמצי הממשל האמריקני להתניע את המשא ומתן התקוע.

המלך ציין את התחייבותו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפעול להשגת שלום בין הפלסטינים והישראלים, ואת החשיבות להשקיע מאמצים בהגעה ל"אופק מדיני" להתקדמות לעבר פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עבדאללה מלך ירדן הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן. רויטרס, רויטרס
עבדאללה מלך ירדן הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן/רויטרס, רויטרס

בעמאן זועמים על ירושלים בעקבות התקרית בשגרירות בחודש שעבר, אז ירה למוות המאבטח זיו מויאל בשני ירדנים, אחד מהם, לפי גרסתו, תקף אותו במברג. הוא שב לישראל יחד עם צוות השגרירות, ובירדן הבהירו כי הצוות לא ישוב לעמאן עד לנקיטת הליכים משפטיים נגד מויאל.

ביום שישי הודיעה הפרקליטות כי הורתה למשטרה לפתוח בחקירת התקרית, אחרי שקיבלה את אישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. בפרקליטות ציינו כי הבדיקה המשטרתית תתקיים בליווי פרקליטות המדינה, ובהמשך, בהתאם לממצאים, תישקל גם האפשרות לפנות במסגרתה לרשויות הירדניות בבקשה להעביר לידי המשטרה חומרים נוספים.

(עדכון ראשון: 9:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully