וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הצעירה שבמצב אנוש - קיבלה את "הסם הנעלם" במסיבת טבע

6.8.2017 / 18:54

בדיון בהארכת מעצרם של החשודים בארגון המסיבה בחורשה בדרום, ללא היתר, ציין נציג המשטרה כי החשד הוא שהצעירה שאושפזה במצב אנוש לאחר המסיבה קיבלה את הסם במהלכה מאחד החשודים. התקליטן במסיבה שוחרר לביתו

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרם של שלושת החשודים בארגון מסיבת טבע בדרום, שבה השתתפה צעירה בת 25, שאושפזה לאחר המסיבה בבית החולים סורוקה בעיר במצב אנוש. החשוד הרביעי, שהיה התקליטן במסיבה, שוחרר לביתו.

לפי חשד המשטרה, שהתגלה בדיון, לצעירה ניתן "הסם הנעלם" במהלך מסיבת הטבע, שהתקיימה ללא היתר בחורשה ליד צומת גורל. נציג המשטרה בדיון אמר כי אחד החשודים, אלכסיי קוישמן, "הגיע עם סמים למסיבה שאורגנה באופן לא חוקי וללא היתרים, ועל פי החשד סיפק סמים גם לצעירה, שבעקבות כך איבדה את הכרתה ונמצאת במצב קשה בעקבות שימוש בסמים".

הארכת מעצר של מפעילי מסיבת הטבע בנגב, שלום, באר שבע. בני בן סימון
הצעירה אושפזה במצב אנוש. שניים מהחשודים בבית המשפט, היום/בני בן סימון

לפני כשבועיים הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד טירן זזן, בן 21 מקריית אתא בגין הריגת משה אשכנזי, בן 24 ממגדל העמק, במסיבת טבע ביער אליקים לפני כחודשיים. הרקע לדקירה הקטלנית היה סכסוך כספי בין זזן לאשכנזי.

עם כניסתו לאולם בית המשפט המחוזי אמר זזן לוואלה! NEWS כי פעל מתוך הגנה עצמית. זזן מואשם גם בעבירות חבלה, פציעה, איומים והחזקת סכין שלא כדין. במקביל הגישה הפרקליטות גם כתב אישום ובקשת מעצר נגד נער בן 17 מבית שאן, המעורב באירוע בגין ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין

מכתב האישום עולה כי בין הנאשם ומשה (קיקו) אשכנזי הכירו קודם לאירוע במסיבות טבע שהיו נוהגים לפקוד. כמה שבועות לפני הקטטה נתגלע סכסוך בין השניים על רקע חוב כספי. הנאשם טען כי אשכנזי חייב לו כספים. בהמשך לסכסוך איים הנאשם על אשכנזי בהזדמנויות שונות לפגוע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully