וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מסתערבים עוצרים מבוקש פלסטיני בפארק שעשועים ברמאללה

6.8.2017 / 17:34

בתיעוד נראים השניים, מסתערבים מיחידה מובחרת בצה"ל, נכנסים לפארק כשאחד מהם שולף את נשקו בכניסה. לאחר זמן קצר יוצאים השניים מהפארק עם אקדחים שלופים וכאשר הם אוחזים בחשוד, צעיר פלסטיני בן 23

עריכה: יוס אלטר

כוח מסתערבים מיחידה מובחרת בצה"ל תועד בכפר שעשועים ברמאללה, שם ביצע מעצר של מבוקש פלסטיני - יוסף מוחמד ג'אד אל-חק, בן 23. בתיעוד נראים שניים מהלוחמים, בלבוש אזרחי, נכנסים לפארק השעשועים כאשר אחד מהם שולף אקדח. לאחר זמן קצר, נראים השניים יוצאים מהמקום כשהם אוחזים בחשוד עם אקדחים שלופים.

לפני כשבועיים פורסם תיעוד של יחידת המסתערבים של מג"ב, שעצרו שלושה רעולי פנים במהלך הפרות סדר בכיכר איו"ש בכניסה לרמאללה. החשודים, פלסטינים תושבי העיר, הועברו להמשך חקירה של גורמי הביטחון. מדוברות מג"ב נמסר אז כי כיכר איו"ש הייתה המוקד המרכזי של הפרות הסדר, ושם נערכו כוחות גלויים של מג"ב וצה"ל יחד עם כוחות סמויים של מסתערבי מג"ב.

תיעוד: כוח מסתערבים עצר מבוקש בן 23 ממחנה אמערי, בכניסה לפארק שעשועים ברמאללה. מערכת וואלה! NEWS
הכוח פעל בפארק שעשועים ברמאללה. מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS

במסגרת הפעילות נטמעו המסתערבים בקרב ההמון שהבעיר צמיגים, חסם צירים ויידה סלעים ואבנים לעבר הכוחות. במהלך הפרות הסדר הביאו המסתערבים למעצרם של שלושת המתפרעים, רעולי פנים, שלפי מג"ב, השתתפו באופן פעיל ומרכזי בהתפרעויות.

מהמשטרה נמסר אז כי "לוחמי משטרת ישראל וצה"ל ימשיכו לנקוט יד קשה נגד כל ניסיון להפר את הסדר ברחבי יהודה ושומרון תוך הפעלת כוחות מיומנים, נחושים וכפי שראינו במקרה הזה גם סמויים, נגד הפורעים ובמטרה להביא למעצרם. שיתוף הפעולה בין גורמי הביטחון לרבות בין צה"ל למשטרת ישראל מחזק את ביטחונם של אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully