וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: פילבר הורחק ל-30 יום נוספים ממשרד התקשורת

6.8.2017 / 16:47

השופטת פוזננסקי כץ האריכה את הרחקתו של מנכ"ל המשרד, לאחר שקבעה בתום עיון בחומרים כי "יש אינדיקציה להתנהלות בעייתית במובן של העברת מסמכים, ולא רק". מזכירת החברה, עו"ד לינור יוכלמן, הורחקה לשבועיים נוספים: "נחקרה כמה פעמים וסיפקה גרסאות סותרות"

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
הרחקת מזכירת החברה הוארכה בשבועיים. בניין בזק בתל אביב/מגד גוזני

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) ב-30 ימים נוספים את הרחקתו של מנכ"ל משרד התקשורת, משה פילבר, מהמשרד. "הגרסאות של פילבר מתפתחות, אי אפשר לתת בהן אמון", אמר בדיון נציג הרשות לניירות ערך, עו"ד ערן שחם שביט, שהוסיף כי "התקשורת הסמויה עם אנשי בזק הייתה באמצעות מיילים פרטיים". השופטת רונית פוזננסקי כץ קבעה לאחר שעיינה בחומרים כי "יש בעייתיות רבה במסמכים שהעביר (פילבר). יש אינדיקציה להתנהלות בעייתית במובן של העברת מסמכים, ולא רק".

קודם לכן, האריכה השופטת פוזננסקי כץ את הרחקתה מבזק של מזכירת החברה, עו"ד לינור יוכלמן, בשבועיים נוספים. כמו כן, נאסר על יוכלמן ליצור קשר עם כל עובד בחברה או חבר דירקטוריון. עם זאת, בתום שבועיים, קבעה השופטת רונית פוזננסקי כץ, יותר ליוכלמן לעבוד מביתה - אך לא לעסוק בחברות "יס" ו"חלל תקשורת".

עוד בוואלה! NEWS
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: איבגי יואשם בתקיפה מינית של 4 נשים
הפצוע מהפיגוע ביבנה שב להכרה מלאה: "אני עייף"
ישראלי בן 73 נהרג בתאונת דרכים בנמיביה; שניים נוספים נפצעו

שלמה פילבר. תצלום: תמר מוצפי, מערכת וואלה! NEWS
הורחק ל-30 יום נוספים ממשרד התקשורת. פילבר/מערכת וואלה! NEWS, תצלום: תמר מוצפי

"אנו מבקשים להמשיך בתנאים המגבילים לאחר שכבר נקבע שיש חשד סביר בעניינה", אמר בדיון נציג הרשות לניירות ערך, עו"ד ערן שחם שביט. לדבריו, יוכלמן "נחקרה כמה פעמים ונתנה גרסאות סותרות. היא חשודה שהצרה צעדים של בודק חיצוני שנועד לבחון את המו"מ של עסקת בעלי השליטה לתועלתם של בעלי השליטה, במספר רב של הזדמנויות היא העבירה מידע רגיש ומשמעותי מתוך הוועדה הבלתי תלויה לבעל השליטה, שאמור היה להיות ממודר".

"אין הוראה בחוק שמונעת העברת מידע כזו", אמר עו"ד בועז בן ציון שמייצג את יוכלמן. "יש עבירות פליליות ברורות, היא מעורבת בשלוש מארבע פרשיות", ענה נציג המשטרה בדיון. יוכלמן עצמה דיברה בבית המשפט ואמרה להגנתה כי "יו"ר הדירקטוריון הקודם ביקש להקדים את חזרתי לחברה כי נוצרה עבודה בעומס רב לעובדים. אנחנו נמצאים בתקופה של דוחות כספיים ועלולה ליפול בהם טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully