וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלונננת נגד איבגי בריאיון וחרקים בפסטה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

7.8.2017 / 14:00

אחת המתלוננות נגד משה איבגי בריאיון למהדורה מגיבה על ההחלטה להגיש כתב אישום, מנכ"ל משרד האוצר בריאיון למהדורה על החלטת בג"צ לבטל את חוק המס על הדירה השלישית ותלונות על חרקים בפסטה ברילה

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, ערן גילווארד, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד השחקן משה איבגי: י', אחת המתלוננת בתחקיר וואלה! NEWS שחשף את הפרשה, אומרת בריאיון למהדורת וואלה! NEWS כי היא לא האמינה שאיבגי יועמד לדין וכי היא חשה הקלה ושמחה שהצדק יצא לאור, כלשונה. היא הוסיפה כי היא אינה מעוניינת לראות אותו בכלא, אלא רק שלא יופיע על במות.

חוק המס על דירה שלישית חוזר לכנסת: משרד האוצר שי באב"ד אומר בראיון למהדורת וואלה! NEWS כי החוק יועבר מחדש והוסיף "אל תפתחו שמפניות".

ברקע המתיחות בין ישראל לירדן: המלך עבדאללה בביקור ממלכתי ראשון ברמאללה מזה חמש שנים נפגש עם יו"ר הרשות אבו מאזן. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים, דיווח על תוכן הפגישה ועל חשיבותה.

חרקים בפסטה: בימים אלה מוגשת תביעה ייצוגית נגד חברת הפסטות ברילה. נספח פנימי חושף שיבואן המוצר לישראל כי 66% מתלונות הצרכנים בשנת 2016 עסקו בהמצאות חרקים במוצר. אירה אמרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים הביאה את הפרטים.

האם יש סיכוי למדליה? אלופת ישראל חנה מיננקו תתחרה היום בגמר הקפיצה המשולשת באלופת העולם לאתלטיקה בלונדון.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully