וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החליט להרוג אותה לאחר שהרתה": אישום נגד הפלסטיני שהודה ברצח זוגתו

לפי כתב האישום, מוחמד חארוף החליט להרוג את מיכל חלימי שבועיים לאחר שהצעירה, שהייתה נשואה לישראלי עמו התגוררה בגבע בנימין, הודיעה לו כי היא בהיריון. הוא חנק אותה, וידא את הריגתה והסתיר את גופתה בחולות. לפי האישום, הרקע פלילי. אמה של חלימי: "שקר וכזב"

צילום: אבי כהן , עריכה: ורד לידני

מוחמד חארוף, שנחשד בחניקתה למוות של זוגתו מיכל חלימי שגופתה נמצאה בחודש שעבר, נאשם הבוקר (ראשון) ברצח הצעירה שבועיים לאחר שזו הודיעה לו כי הרתה ממנו. חלימי, שהייתה נשואה לגבר ישראלי והתגוררה בגבע בנימין, הוכרזה נעדרת בסוף חודש מאי.

בעמוד הפייסבוק שלה הועלו תמונות יחד עם בן זוגה הפלסטיני, חארוף בן ה-29, ולאחר כחודשיים הצליחה המשטרה לקבל את הודאתו ברציחתה והוא אף שחזר את המעשה ווהוביל את המשטרה אל גופתה שנטמנה על ידו בחולות חולון.

חרף הוויכוח שהתגלע בין משפחתה של חלימי לרשויות, כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר מייחס לאירוע פשע פלילי לבדו וקושר אותו למערכת יחסים אלימה בין השניים. משפחתה ובתוך כך בעלה הישראלי, טוענים כי חלימי נפלה קורבן להונאה של פלסטיני שביקש לפגוע בישראלית על רקע לאומני.

גיטה זילברמן, אמה של חלימי, הגיבה בזעם לפרסום כתב האישום נגד החשוד ברצח בתה וטענה שכתב האישום מוצג באופן הזה כדי שהרוצח לא יוכר כמחבל ויקבל כספים מהרשות הפלסטינית. "הכל שקר וכזב. מדינת ישראל לא רוצה שהרוצח של מיכל יוכר כרוצח על רקע לאומני ושמשפחתו תקבל תקציבים וסיוע מהרשות הפלסטינית", אמרה. "בסיום ימי השבעה נתייחס לכך".

מיכל חלימי ובן זוגה הפלסטיני חמודי חארוף. צילום מסך (פייסבוק), מערכת וואלה! NEWS
חלימי והנאשם/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך (פייסבוק)

לפי כתב האישום, השניים היו במערכת יחסים לתקופת זמן לא ברורה. ב-11 במאי היא הודיעה לו כי היא בהיריון, וכשבועיים לאחר מכן, לאחר שהשניים שוחחו בטלפון, החליט חארוף לרצוח אותה ולגנוב את מכוניתו. ביום הרצח, 28 במאי, עבד בסמוך לפארק המים "ימית 2000" בחולון. חלימי הגיעה למקום כדי לפגוש אותו, אך הוא שיקר לה והוביל אותה למקום מבודד בקרבת הפארק.

לפי כתב האישום, חארוף חנק את חלימי עד שמתה ולאחר מכן וידא את הריגתה כשהשליך עליה לבנים. אז, כיסה את הגופה בעפר ובצמיג, בכוונה להסתיר את מיקומה, גנב את הרכב ואת כרטיס האשראי שהיה ברשות חלימי ונמלט מהמקום עם הרכב מחולון לטייבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
חלימי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בשלב זה, לפי כתב האישום, ניסה חארוף למכור את מכוניתה של חלימי לצעיר בן 20 מטול כרם, אתיר לויסי, שנאשם במסגרת הפרשה בקשירת קשר לביצוע פשע, כניסה לישראל שלא כחוק ומסחר ברכב גנוב. לויסי מכר את הרכב הגנוב בטול כרם תמורת 2,700 שקל, מתוכם העביר לחארוף 2,500 ש"ח. בהמשך, ניסה חארוף למשוך כספים במרמה פעמיים מחשבון הבנק של חלימי, באמצעות כרטיס האשראי הגנוב, ללא הצלחה.

הארכת מעצר למוחמד חארוף החשוד ברצח מיכל חלימי, מחוזי ת"א. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
החשוד ברצח מיכל חלימי, בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully