וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יועץ מדיניות בכיר לטראמפ מועמד לתפקיד מנהל התקשורת

6.8.2017 / 9:21

לפי הדיווחים, סטיבן מילר, שמלווה את טראמפ מימי הקמפיין ואף היה חלק מצוות התובע סשנז, נמצא ברשימת המועמדים להחליף את סקרמוצ'י. הוא נחשב בקיא בענייני הגירה ולאחרונה התעמת עם כתב CNN בנושא

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

כשבוע לאחר שמנהל התקשורת בבית הלבן אתוני סקרמוצ'י פוטר, עולים דיווחים כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מעוניין למנות לתפקיד את סטיבן מילר, ששימש עד כה יועץ מדיניות בכיר בשורותיו. האתר Axios דיווח הלילה (ראשון) כי מילר, שעסק בעברו בנושאי הגירה והיה חלק גם מצוותו של התובע הכללי ג'ף סשנז, מועמד לתפקיד בבית הלבן.

על פי הדיווח, מילר, שאף סייע בכתיבת נאומים עבור הנשיא טראמפ, לא נחשב עד כה למועמד המוביל ברשימה, אך לאחרונה זוכה לתמיכת גורמים בממשל. מילר, המלווה את טראמפ מהמרוץ לנשיאות, שימש בעברו יועץ בצוותו של התובע הכללי ג'ף סשנז, עוד בימיו כחבר בסנאט. בתקופה זו הוא עסק רבות בענייני הגירה, ובממשל רואים בו בעל ידע בתחום.

עוד בוואלה! NEWS:
רודפי השחיתות מול נאמני נתניהו: כיכר אחת - שני יקומים מקבילים
כ-2,000 הפגינו מול בית מנדלבליט: "לא נלך למרות חקירות נתניהו"
חיסול בגן יבנה: צעיר בן 24 נורה למוות, חיפושים אחר החשודים

סטיבן מילר היועץ הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנושא מדיניות. רויטרס
בדרך להחליף את סקרמוצ'י? סטיב מילר/רויטרס

בשבוע שעבר התעמת מילר עם עיתונאי רשת CNN במהלך תדרוך בבית הלבן שעסק אף הוא בענייני הגירה. הוא הגן על הצעת החוק החדשה אותה מוביל ממשל טראמפ לקביעת מערכת הגירה חדשה. כתב הרשת שאל אותו אם הוא אינו סבור שמדיניות זו גזענית ומנוגדת לערכים האמריקניים, אך מילר האשים מצדו את הכתב וטען כי שאלתו מוטה.

הדיווח בעניין מועמדותו של מילר בא על רקע התזוזות הרבות בממשל טראמפ. על פי ההודעה הרשמית של הבית הלבן, מנהל התקשורת הקודם סקרמוצ'י החליט לאפשר לג'ון קלי, ראש הסגל החדש שנכנס לתפקיד, "דף חלק ואפשרות לבנות את הצוות שלו בעצמו".

עוד באותו נושא

ראש הסגל של טראמפ מרגיע את השטח: "אמר לתובע הכללי שלא יפוטר"

לכתבה המלאה
ראש מערך התקקשורת של הבית הלבן אנתוני סקרמוצ'י בריאיון בבית הלבן, 26 ביולי 2017. רויטרס
עזב לבקשת ראש הסגל החדש. אנתוני סקרמוצ'י/רויטרס

ואולם, לפי דיווח בניו יורק טיימס, טראמפ הדיח את סקרמוצ'י לבקשתו של קלי, שהציב זאת כתנאי לכניסתו לתפקיד. עדיין לא ברור אם סקרמוצ'י יישאר בממשל בתפקיד אחר או יודח לחלוטין ממנו, אך לפי דיווח ב-CBS, הוא לווה אל מחוץ לבית הלבן. בציוץ בטוויטר, רגעים ספורים לפני השבעתו של קלי, הבהיר טראמפ כי "אין כאוס בית הלבן!". מאוחר יותר צייץ הנשיא בחשבון הטוויטר כי "היום היה יום גדול בבית הלבן!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully