וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח התגלה כרצח: צעיר דרס למוות כנקמה על סכסוך משפחות

6.8.2017 / 12:05

מאג'ד עסאלה, בן 20 מעראבה הואשם שדרס למוות צעיר מהיישוב ופצע קשה אדם נוסף ונמלט מהמקום. במשטרה טוענים כי מעדויות ותיעודי מצלמות האבטחה עולה שהדריסה בוצעה על רקע סכסוך בין משפחת הנאשם למשפחת הקורבנות

תאונה שהתבררה כרצח בעראבה. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החשוד בתאונה הואשם ברצח/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום בגין רצח וניסיון רצח, נגד תושב עראבה שבגליל התחתון, שהיה מעורב בתאונת פגע וברח. הנאשם, מאג'ד עסאלה, בן 20, הואשם שדרס למוות הולך רגל ופצע באורח קשה אדם נוסף, ונמלט מהמקום. בית המשפט התיר לפרסם את פרטי המקרה עם הגשת כתב האישום.

המקרה המיוחס לעסאלה התרחש ב-14 ביולי בשעות אחר הצהריים. על פי כתב האישום, עסאלה הגיע באמצעות כלי רכב לכביש בינעירוני צדדי, העובר בין צומת מסלחית לאבטליון. הוא הבחין בשלושת בני המשפחה שעמדו על גבעה וממנה תצפתו על מבנים ביישוב. בשלב זה, הנאשם חלף על פניהם, ביצע סיבוב פרסה, וניגח שניים מהם באמצעות הרכב. בן המשפחה השלישי הצליח לחמוק מהרכב ולדלג ברגע האחרון מעל מעקה הבטיחות.

מעוצמת פגיעת הרכב, שניים מבני המשפחה עפו מעבר למעקה הבטיחות ונחתו במורד הגבעה ממנה הם תצפתו על היישוב עראבה בו הם מתגוררים, שניות ספורות קודם לכן. מותו של מוראד חטיב, בן 28, נקבע במקום. קרוב משפחתו, סמר עסאלה, בן 46, פונה במצב קשה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, שם הוא מאושפז עד היום.

עוד בוואלה! NEWS:
רודפי השחיתות מול נאמני נתניהו: כיכר אחת - שני יקומים מקבילים
כ-2,000 הפגינו מול בית מנדלבליט: "לא נלך למרות חקירות נתניהו"
חיסול בגן יבנה: צעיר בן 24 נורה למוות, חיפושים אחר החשודים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"הנאשם הכריז: נקמתי"/ראובן קסטרו

חקירת המשטרה העלתה חשד שבין הדורס ומשפחתו לבין הקורבנות היה סכסוך, ככל הנראה על רקע רומנטי וכבוד המשפחה. במשטרה הסבירו כי במהלך השנה האחרונה נעצרו מספר חשודים משתי המשפחות על עבירות דומות בגין ניסיונות לפגוע באדם אחר באמצעות כלי רכב שונים.

בפרק הזמן שחלף מאז האירוע, המשטרה גבתה עשרות עדויות ואף הגיעה לצילומי מצלמת אבטחה שתיעדו את ההתרחשויות בבית הנאשם. הממצאים הללו חיזקו את החשד שמדובר ברצח ולא בתאונת דרכים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הנאשם הכריז: "נקמתי"

חוקרי המשטרה הגיעו לבית הנאשם, תפסו את הרכב באמצעותו בוצעה הדריסה, אולם החשוד לא היה בביתו והוא הסגיר את עצמו רק כיממה וחצי לאחר הדריסה. בסופו של דבר, במשטרה הוחלט לחקור את האירוע כמקרה רצח, לאחר שהתקבלה עדות לפיה הנאשם אמר לאביו: "נקמתי את הנקמה.

בעקבות אותה עדות, במשטרה הניחו כי פגיעה הייתה מכוונות וממוקדת וכי הנאשם ידע מלכתחילה במי לפגוע. בני משפחתו של הנאשם נעצרו בחשד לשיבוש הליכי חקירה ושוחררו תוך מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully