וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בסרטון לשבת: "לא מתייחס לרעשי הרקע, ממשיך בעבודה"

4.8.2017 / 18:46

ראש הממשלה התייחס לחקירות המתנהלות נגדו, לראשונה מאז חתימת הסכם המדינה עם איש סודו ארי הרו: "אי אפשר בלי פרשיית השבוע", אמר בסרטון שפרסם לפני כניסת השבת בעמוד הפייסבוק שלו

צילום: פייסבוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים (שישי) לחקירות המתנהלות נגדו, בפעם הראשונה בקולו מאז חתימת הסכם עד מדינה עם איש סודו וראש לשכת רה"מ לשעבר, ארי הרו. "אי אפשר בלי פרשיית השבוע: אני לא מתייחס לרעשי הרקע, אני ממשיך בעבודה למענכם, אזרחי ישראל", אמר נתניהו בסרטון שפרסם לפני כניסת השבת בעמוד הפייסבוק שלו.

הרו חתם היום על ההסכם, שבמסגרתו הוא אמור למסור עדות בנוגע לחקירות של פרשות 1000 ו-2000, שבהן חשוד נתניהו בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. התיקים מוכרים גם כפרשת המתנות ופרשת נתניהו-מוזס. בתמורה למידע. הרו יורשע בעבירות מרמה ובהפרת אמונים, וייגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות ו-700 אלף שקל קנס.

במהלך מסירת העדות, שתימשך בין שבועיים לחודש, צפוי הרו לשהות במתקן משטרתי כשהוא אמור להיות מנותק לגמרי מכלי התקשורת כדי למנוע ניסיון לשבש את החקירה או להשפיע עליה. בתמורה להעברת החומרים, תקל הפרקליטות בהליכים נגד הרו בתיקים האחרים שלו שעוסקים בניגוד עניינים ובעבירות מרמה.

ארי הרו ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו , 23 במרץ 2009. AP
"רעשי רקע". נתניהו והרו/AP

במהמשך הסרטון התייחס נתניהו לנושאים אחרים שעל סדר היום. בין השאר, ביקש ראש הממשלה למסור איחולי החלמה לניב נחמיה, שנלחם במחבל ביבנה וכעת מאושפז בבית החולים. "ניב נלחם בגבורה במחבל", אמר נתניהו. "אתמול שלחתי את מזכיר הממשלה לבקר אותו ואת משפחתי. ניב, כולנו מתפללים למענך".

בעניין אחר, ציין נתניהו כי במהלך השבוע עסק בפעילות מדינית. בין השאר ציין כי התבשר על כך שמדינת כף ורדה שבאפריקה לא תצביע נגד ישראל באו"ם. אחר כך סיפר כי לקח חלק באירוע הנחת אבן פינה לשכונה חדשה בביתר עילית וכי ממשלתו עושה מאמצים כדי להאיץ את בניית היישוב עמיחי למפוני עמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully