וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע הפיגוע ביבנה עדיין בסכנת חיים; משפחתו: "התפללו להחלמתו"

בבית החולים קפלן מוסיף להיות קשה מצבו של ניב נחמיה, עובד סניף שופרסל שנדקר בפיגוע ביבנה. "מצבו יציב וממשיך להשתפר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים ומאושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ", מסרו רופאיו. ריבלין: "הוא גיבור"

צילום: דו"צ

מצבו של ניב נחמיה, פצוע הדקירה מהפיגוע ביבנה שלשום (רביעי) מוסיף להיות קשה, כך נמסר מהמרכז הרפואי קפלן בו הוא מאושפז. "מצבו יציב וממשיך להשתפר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים ומאושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ. הצוות הרפואי ממשיך כל העת להעניק לו טיפול רפואי מיטבי בכוחות משולבים על מנת לשפר את מצבו ותומכים במשפחתו", נמסר. נחמיה, עובד שופרסל ביבנה ואב לחמישה, נדקר במהלך עבודתו בידי תושב יטא בן 19, ונפצע באורח קשה.

משפחתו של הפצוע בן ה-43, מסרה כי ברצונם "להודות לעם ישראל על התמיכה הגדולה שניב גיל בן הדסה והמשפחה זוכים לה. אנו מבקשים להמשיך עם התפילות להחלמתו המהירה. המשפחה מנתבת את מרב הכוחות לרפואתו של ניב. אנו רוצים להודות למנהל בית החולים ד"ר קרלוס, ולכל הצוות הרפואי שעובדים לילות כימים על הטיפול המסור, המקצועי והמחבק. אנו מקווים להחלמתו המהירה ולרפואה שלמה ובשורות טובות לכל עם ישראל", מסרו.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע הדקירה ביבנה: מצבו של הפצוע התייצב, אך עדיין קשה
חשד לפיגוע: בן 42 נפצע באורח קשה מדקירה בסופרמרקט ביבנה
הרופאים נלחמים על חיי הפצוע בפיגוע ביבנה: "נאבק ארוכות במחבל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחם על חייו. נחמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח הבוקר עם סיגל, רעייתו של נחמיה. "כולנו מודאגים ומתעניינים בשלומו," אמר הנשיא והוסיף: "אנו מאחלים לניב החלמה מהירה מכל הלב, ומתפללים שהכל ייגמר בשלום ושהוא ישוב לאיתנו". בסוף שיחתם ביקש הנשיא מסיגל למסור לניב חיבוק אמיץ: "הוא בהחלט גיבור ואת הגיבורה שלצדו".

אתמול עבר שני ניתוחים במשך שעות ארוכות שנועדו לייצב את מצבו. "כמו שנלחם כמו גיבור במחבל, כך אנו מכוונים שיהיה גיבור ויסייע לצוות להציל את חייו", אמר אתמול ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

"כשהגיע לאחר הפיגוע", סיפר ד"ר גרוזמן, "עשינו החייאה במיון, פעולות עם נוזלים והנשמה והעלינו אותו לניתוח. צוותים שונים ממספר מחלקות שונות בבית החולים טיפלו בכל הפציעות. למעלה מ-30 אנשי צוות עמלו למעלה משבע שעות כדי לייצב את מצבו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע ביבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בשעות קריטיות", הדגיש הרופא. "כיוון שאנו רוצים לבדוק שכל מה שנעשה במהלך הניתוח בסדר ואין צורך להמשיך בניתוחים. זה לא ניתוח וגמרנו, יש גם שעות שלאחר הניתוח שבהן צריך לראות אם התפתחו זיהומים ובעיות בקרישת הדם, עקב מנות הדם שקיבל".

המחבל נעצר בזירה לאחר שאזרחים שהיו במקום התנפלו עליו, קיללו אותו והכו אותו. הוא הועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי, וכוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו על ביתו בכפר יטא. צה"ל הציב כוחות ומחסומים סביב הכפר. לפי השב"כ, למחבל לא היה רקע ביטחוני קודם.

פיגוע דקירה ביבנה 2.8.17. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
סניף שופרסל בו בוצע הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully