וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבילה עם הרמטכ"ל במים: מונה מפקד חדש לשייטת 13

2.8.2017 / 22:18

אל"ם טל, שבתפקידו האחרון פיקד על חטיבת מילואים, מונה למפקד היחידה היוקרתית במקום אל"ם גור שרייבמן. "לא דמיינתי שכבר בסוף טקס הכניסה לתפקיד נתכנן את המבצע הראשון שלנו במסגרת 'צוק איתן'", סיפר המפקד היוצא

החלפת מפקד שייטת 13, אלוף-משנה טל מחליף בתפקידו את אלוף-משנה גור שרייבמן 2 באוגוסט 2017. דובר צה"ל, דובר צה"ל
מימין לשמאל: הרמטכ"ל גדי איזנקוט, מפקד השייטת הנכנס, מפקד חיל הים אלוף אלי שרביט ומפקד השייטת הנכנס/דובר צה"ל, דובר צה"ל

אלוף-משנה טל מונה למפקד שייטת 13 בטקס שהתקיים היום (רביעי) בבסיס השייטת בעתלית. הוא מחליף בתפקידו את אלוף-משנה גור שרייבמן שפיקד על היחידה במשך שלוש השנים האחרונות, ויעבור לפקד על בית הספר לקצינים, בה"ד 1. יממה לפני הטקס ערך הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, שלא נכח באירוע, טבילה עם שני המפקדים.

אל"ם טל, בן 41, שירת בתפקידו האחרון כמפקד חטיבת מילואים. הוא התגייס לשייטת בשנת 1995, וממפקד צוות התקדם לשורת תפקידי פיקוד בהם מפקד פלגת לוחמים וסגן מפקד היחידה. כמו כן, בשנת 2005 התמנה למפקד גדוד סיור של חטיבת חי"ר. הוא בוגר קורס פיקוד ימי, בעל תואר ראשון במדעי הרוח ותואר שני במדעי החברה באוניברסיטת חיפה, נשוי ואב לארבעה. "אני מצפה מעצמי להוביל אתכם לאור אותם ערכים ועקרונות, להעז, ליזום ולתקוף תוך הפעלת שיקול דעת ולמידה מתמדת", אמר המפקד הנכנס לחיילים בטקס.


עוד בוואלה! NEWS:
הרופאים נלחמים על חיי הפצוע בפיגוע ביבנה: "נאבק ארוכות במחבל"
סערה בכפר הערבי שביקש שכונה לחיילים: "חייל משוחרר נחשב בוגד"
בדרך להפיכתו לעד מדינה: "ארי הרו ימסור מידע גם בתיק הצוללות"

החלפת מפקד שייטת 13, אלוף-משנה טל מחליף בתפקידו את אלוף-משנה גור שרייבמן 2 באוגוסט 2017. דובר צה"ל, דובר צה"ל
"מצפה מעצמי להוביל אתכם לאותם ערכים ועקרונות". זה שיוצא וזה שנכנס/דובר צה"ל, דובר צה"ל

אל"ם טל החליף את אל"ם שרייבמן, בן 42, שיעבור כאמור לפקד על בה"ד 1. הוא התגייס לשייטת בשנת 1994, החל את דרכו כסגן מפקד פלגת לוחמים, ושירת גם הוא כמפקד פלגת לוחמים וכסגן מפקד היחידה. במסגרת תפקידיו שירת כמפקד פלוגת הסיור וכמפקד גדוד הסיור של חטיבת "גבעתי". הוא בוגר קורס פיקוד ימי, בעל תואר ראשון במנהל ומשפט מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בניהול משאבים אסטרטגיים מהאוניברסיטה לביטחון לאומי בוושינגטון. הוא נשוי ואב לשלושה.

"כשקיבלתי את הפיקוד על שייטת 13, לא דמיינתי שמיד בסוף הטקס ניפרד ממשפחותינו ונבצע את התכנון למבצע הראשון שלנו במסגרת מערכת 'צוק איתן'", סיפר אל"ם שרייבמן. "עוד טרם שוך הקרבות נדרשנו למשימות נוספות ומאז אתם עובדים ללא הרף לייצר ביטחון לאזרחי מדינת ישראל", הוסיף.

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט ביקר אתמול בבסיס השייטת, הודה למפקד היוצא ואיחל הצלחה למפקד הנכנס. "זו הזדמנות עבורי להביע הערכה רבה על העשייה ועל התרומה של מפקדי וחיילי שייטת 13 לביטחון המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טקס החלפת מפקד עוצבת "סער מגולן" 2 באוגוסט 2017. דובר צה"ל, דובר צה"ל
לפת מפקד חטיבה 7 בחיל השריון/דובר צה"ל, דובר צה"ל

היום מונה גם מפקד חדש לחטיבה 7 בחיל השריון. אל"ם רומן גופמן מונה לתפקיד בטקס במחנה "קצביה" ברמת הגולן. הוא מחליף בתפקידו את תת-אלוף דן נוימן שכיהן בתפקיד במהלך השנתיים האחרונות, וייכנס לתפקידו החדש כראש חטיבת כוח האדם בזרוע היבשה.

אל"ם גופמן, בן 41, שירת במשך השנתיים האחרונות כמפקד החטיבה המרחבית "עציון" שבאוגדת איו"ש. הוא התגייס לחטיבה 188 שבחיל השריון בשנת 1995, וממפקד פלוגה התקדם לשורת תפקידי פיקוד בכירים בחיל השריון, בהם מפקד גדוד 75. הוא בוגר קורס פיקוד ומטה, בעל תואר ראשון במדעי המדינה מהמכללה האקדמית אשקלון, נשוי ואב לשלוש בנות. "הרוח הייחודית של החטיבה מפעמת בנו ודוחפת אותנו לפעולה, רוח העמידה במשימה, רוח אחוות הלוחמים והרעות", אמר אל"ם גופמן בטקס הכניסה לתפקיד.

אל"ם גופמן החליף בתפקידו את תא"ל נוימן, בן 44 שיעבור לפקד על חטיבת כוח האדם בזרוע היבשה. לפני שפיקד על החטיבה שימש כראש מחלקת אימונים בזרוע היבשה. הוא התגייס בשנת 1991 לחטיבה 7, וממפקד פלוגה התקדם לשורת תפקידי פיקוד, בהם מפקד גדוד ומפקד חטיבת שריון במילואים. הוא בוקר קורס פיקוד ומטה, בעל תואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה, נשוי ואב לשלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully