וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחות למשטרה והפגישה בחולות: כך הידרדר הרומן הסודי לרצח אכזרי

ההיעדרות המסתורית שגרמה לדאגה של בעלה, עדויותיהם של חבריו של בן זוגה הפלסטיני והטענות הסותרות בחקירה - כך התגלגל הרצח של מיכל חלימי, שלפי משפחתה נפלה קורבן לאירוע לאומני, בניגוד לעמדת המשטרה שרואה בכך מעשה פלילי

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

מיכל חלימי, שנרצחה לפי החשד בידי בן זוגה הפלסטיני, נעה בחודשים האחרונים בין בית משפחתה המאמצת ברחובות, בית בעלה בהתנחלות גבע בנימין לבין מפגשים עם סודיים עם בן זוגה, תושב שכם - שסיפר כי רצח את חלימי, בת 29, שנקברה היום (רביעי) בבית העלמין ברחובות.

חלימי התחתנה לפני כשנה וחצי ועברה עם בעלה להתנחלות שבמועצה האזורית בנימין. מחקירת המשטרה עולה כי היא עזבה את הבית בסוף מאי, וקבעה להיפגש באזור המרכז עם בן זוגה הפלסטיני בחולות של חולון, ככל הנראה בשעות אחר הצהריים.

עם הודעת בעלה על העדרותה, דבר שחזר על עצמו באותה תקופה כמה פעמים, החלו במשטרה לחקור את המקרה וגילו את מערכת היחסים הרומנטית ועל כוונת חלימי להתארס לבן זוגה הפלסטיני. הוא נעצר ובחקירתו מסר גרסאות סותרות לגבי מקום הימצאותה, מה שהגביר את החשד כי הוא מעורב בכך.

מיכל חלימי ובן זוגה הפלסטיני חמודי חארוף. צילום מסך (פייסבוק), מערכת וואלה! NEWS
קבע עמה להיפגש בחולות של חולון. חלימי ובן זוגה הפלסטיני/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך (פייסבוק)

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ש"י במשטרה נטלו את חקירת האירוע והתחזק החשד שחלימי כבר לא בין החיים. החשודים הנוספים שנעצרו בפרשה, תושבי טייבה שהיו בקשר עם החשוד, סיפרו כי הוא אכן קבע עם בת זוגו בחולות של חולון באותו יום.

לאחר חיפושים וסריקות נרחבות באזור, נמצאה גופתה של חלימי, כחודשיים לאחר היעלמותה, והיא זוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. עם התמשכות החקירה, הודה בן זוגה במעשה וקשר את עצמו לרצח. הוא שחזר אותו וסיפר כי בפגישם הוא חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הנרצחת מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בחולון/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קברה של מיכל חלימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד טוען כי עשה זאת למען מאבקם של האסירים הפלסטינים, אך במשטרה לא מקבלים גרסה זו עד כה בניגוד לטענות משפחתה של חלימי. מבחינת משטרה, החשוד מנסה לזכות בתהילה ברחוב הפלסטיני אך מדובר ברקע פלילי. זאת מאחר שהסברה היא כי אם אכן היה עושה זאת כחלק מאבק האסירים, הוא היה מודה מיד במעשה ולא מנסה להכחיש את מעורבותו.

למרות המסקנות הללו, החקירה טרם הסתיימה על אף הגשת הצהרת התובע לבית משפט השלום בירושלים. החוקרים עדיין מנסים להבין לחלוטין את המניע לרצח ולהשלים בטרם יגובש ויוגש כתב האישום. מיכל טרם הובאה לקבורה, ובעלה אהרון אמר היום כי "אשתי נרצחה בתאריך 28 במאי ומשטרת ישראל מסרה גרסה. אנחנו פוסלים את כל גרסת משטרת ישראל".

לדבריו, "ברגע שנשב שבעה נגיב בהרחבה ונגיש תביעה נגד משטרת ישראל. חשוב שהצדק ייצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully