וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש על המגעים עם הרו ואוגוסט בזול: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

3.8.2017 / 14:00

היועמ"ש לממשלה אומר כי המגעים עם ארי הרו מתקדמים, מוסיף להיות קשה מצבו של הפצוע מהפיגוע ביבנה, השופט סאלים ג'ובראן נפרד מבית המשפט העליון ואין חוסכים עלויות באטרקציות של החופש הגדול

צילום: רוני כנפו, ניב אהרונסון, קובי אליהו, שלומי גבאי, בני בן סימון, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

המגעים להפוך את ארי הרו לעד מדינה: היועץ המשפטי לממשלה אומר בהתייחסות ראשונה לפרשה "תנו זמן לעבוד, מתקדמים ועובדים עם המשטרה". הרו אמר את הדברים בפרישה מהמשנה לנשיאת העליון סאלים ג'ובראן. גלי גינת מדווחת מבית המשפט העליון. בפסק הדין האחרון של השופט ג'ובראן הוא קובע שהלהט"בים מופלים לרעה בפונדקאות, אך ההחלטה עברה לכנסת.

סגן ראש עיר חשוד במעורבות ברצח בכביש החוף לפני 18 שנה/ המשטרה עצרה את הבכיר בחשד שהיה קשור לרצח ארתור רוזן שאירע בשנת. הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. גם אסי אבוטבול חשוד במעשה, אולם בית המשפט הורה לשחררו.

מוסיף להיות קשה מצבו של סגן מנהל המרכול ביבנה שנפצע אתמול בפיגוע ביבנה. הוא מנותח בשעות אלה, אחרי שהבוקר התייצב מצבו. אור רביד, כתב וואלה! NEWS דיווח מבית החולים קפלן ברחובות שם מאושפז הגבר במחלקה לטיפול נמרץ.

תחת אבטחה כבדה ייצא הערב לדרך מצעד הגאווה בירושלים הארוך והגדול ביותר בעיר הבירה. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS דיווח על היערכות המשטרה וסגירת הרחובות לקראת המצעד.

אוגוסט בזול: איך מבלים עם הילדים מבלי לפשוט את הרגל? אירה אימרגליק כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים עם המבצעים וההנחות שיעזרו לכם להוזיל את כרטיסי הכניסה לאטרקציות של החופש הגדול.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully