וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המעונות: שרה נתניהו נחקרה פעם נוספת בלהב 433

2.8.2017 / 19:50

רעייתו של ראש הממשלה נחקרה במשך כשעתיים בחשד שהיא השתמשה בכספי ציבור לצורך הוצאות פרטיות. המשטרה כבר המליצה לפני יותר משנה להגיש כתב אישום נגדה, אך בפרקליטות דרשו השלמות

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרה הערב (רביעי) במשרדי יחידת להב 433 בלוד, במסגרת חקירת פרשת המעונות. זאת, כהשלמה לחקירה שבמסגרתה חשודה נתניהו כי השיתה על קופת המדינה הוצאות פרטיות בכמה הזדמנויות שונות. המשטרה מייחסת לנתניהו, שנחקרה במשך כשעתיים, חשד לעבירות של קבלת דבר במרמה והפרת אמונים.

לפני יותר משנה העבירה המשטרה המלצה להגשת כתב אישום נגד נתניהו. אולם, בפרקליטות ביקשו השלמות חקירה נוספות והתיק הועבר בחזרה אל פרקליטות מחוז ירושלים לצורך כך. בחודש אפריל האחרון דווח בחדשות ערוץ 10 כי הפרקליטות צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בפרשה. את ההחלטה הסופית בנושא יקבלו פרקליט המדינה שי ניצן או היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בין הפרשות שנקשרו בשמה של נתניהו היו פרשת המטפלת - העוסקת בחשד שמטפלת סיעודית שטיפלה באביה של רעיית ראש הממשלה קיבלה תשלום מכספי המדינה ולא מכספם של הזוג כפי שנדרש בחוק; וכן פרשת הארוחות - שבה חשודה נתניהו כי דיווחה על מימון ארוחות לכמה אנשים בסכומים גבוהים ממה שהוצא בפועל.

(עדכון ראשון: 17:50)

שרה נתניהו יוצאת מבית הדין האזורי לדיון ההוכחות של מני נפתלי. מאי 2015. נועם מושקוביץ
נחקרת פעם נוספת. נתניהו/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully