וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוענית שהפכה לכוכבת בזכות פעלולים מסוכנים - מתה בתאונה מחרידה

3.8.2017 / 9:18

160 אלף עוקבים צברה אולגה פרונינה בזכות סרטוני הפעלולים המסוכנים שלה על האופנוע שהפך לחברה הטוב ביותר. הוא גם זה שהביא למותה השבוע באחד הכבישים ברוסיה

Monika9422

האופנוענית הרוסיה אולגה פרונינה, שזכתה לתהילת אינסטגרם בזכות הפעלולים המסוכנים שלה, נהרגה בשני האחרון בתאונת דרכים קשה בכביש מהיר בעיר ולדיווסטוק, שברוסיה. משטרת רוסיה מסרה שפרונינה בת ה-40 נהרגה כשהאופנוע שלה סטה מהכביש, פגע בגדר ונחצה לשניים כתוצאה מההתרסקות.

פרונינה, ספרית ואם לילדה בת 16, ביצעה אינספור פעלולים מסוכנים עם האופנוע שלה ושיתפה באינסטגרם תמונות וסרטונים שלה על האופנוע עם מעט מאוד בגדים. את האהבה שלה לאופנועים היא גילתה עוד שהייתה בת 21. ויותר מ-160 אלף העוקבים שלה נחשפו גם לפוסט מרגש שכתבה על אופנוע ה-BMW S1000RR שלה: "תודה לך שלא אכזבת אותי, שהפכת את הלילות הבודדים שלי לטובים יותר, שעזרת לי לשכוח את הצרות שבחיי, שאימנת את הגוף והמוח שלי. אני אסירת תודה לך על הניצוץ שבעיניי, על הרוח החמה שנושבת על לחיי כשהמגן שלי פתוח, על ההתרגשות היוצאת דופן והתחושה של לעוף באוויר ומנות האדרנלין הגבוהות שבאות עם זה. תודה שנתת לי חופש ואני יודעת שאני לא לבד. יש אלפים כמוני שמאוהבים בטירוף בסוסי המתכת שלהם".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

כולם רוצים לטוס ולטייל עם טייסת המסוק היפה בעולם

לכתבה המלאה

עד כה לא ידוע אם התאונה הייתה במסגרת צילום סרטון נוסף לעמוד האינסטגרם שלה, אך לא ניתן היה לאתר את הסמארטפון שלה. עוקביה התקשו לעכל את הבשורה. אחד כתב: "אני כואב את האובדן הזה. נוחי על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully